FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: grzechch w Styczeń 24, 2015, 18:50:03 pm
-
Witam. Czy ktoś ma interfejs do ww. Jaga, taki który robi wszystkie podzespoły. Jeżeli nie to jaki to musiałby być?
Czy ten da radę: http://allegro.pl/jlr-mongoose-jaguar-land-rover-vcm-ids-i4964814659.html
-
Chyba sobie sam odpowiem. Otrzymałem do testu a teraz wiem, że go kupię Delphi. To czwarty już interfejs z Delphi i pierwszy, który działa w Jaguarze. Kilka z tych sprzedawanych na allegro nie czytało Jaguara. Ten odczytuje błędy we wszystkich podzespołach. Pokazuje również parametry pracy silnika w czasie rzeczywistym. M.in. błedy, sondy, temperatura, przepustnica, ciśnienie paliwa, kąty wyprzedzenia zapłonu, mapy paliwowe i wiele innych- spis później. Nie wiem jeszcze czy można coś zmieniać w nastawieniach ale rozpracuję to. Interfejs współpeacuje w oparciu o program Delphi. Nie wiem czy współpracuje z innymi programami diagnostycznymi. Idę bawić się dalej
-
Chyba sobie sam odpowiem. Otrzymałem do testu a teraz wiem, że go kupię Delphi. To czwarty już interfejs z Delphi i pierwszy, który działa w Jaguarze. Kilka z tych sprzedawanych na allegro nie czytało Jaguara. Ten odczytuje błędy we wszystkich podzespołach. Pokazuje również parametry pracy silnika w czasie rzeczywistym. M.in. błedy, sondy, temperatura, przepustnica, ciśnienie paliwa, kąty wyprzedzenia zapłonu, mapy paliwowe i wiele innych- spis później. Nie wiem jeszcze czy można coś zmieniać w nastawieniach ale rozpracuję to. Interfejs współpeacuje w oparciu o program Delphi. Nie wiem czy współpracuje z innymi programami diagnostycznymi. Idę bawić się dalej
Piszesz o DS-150E ?? jeżeli tak to z jakim softem ?? oprogramowanie z końca 2013r łączyło się tylko z silnikiem...
-
W polifcie łączy się z silnikiem, skrzynią, klimą, układem hamulcowym i modułami. Generalnie z wszystkim.
-
Z przedliftem łącze się interfejsem ScanDiag - są wszystkie moduły oprócz skrzyni. Pytanie czym połączyć się ze skrzynią ??
-
Tak to DS 150E. Nie wiem jaki to soft ale łaczy sie ze wszystkim. Miałem inne niby takie same też DS 150E ale się nie łaczyły. Ten jest prosto z Hong Kongu i Chinol powiedział, że jest dedykowany specjalnie do Jaga i czegoś tam jeszcze. I faktycznie działa. Już zamówiłem dla siebie. Ten mój łaczy sie również ze skrzynią. Tak jak pisze Jaguar Parts. chciałbym gdzieś dowiedzieć sie jakie powinny być prawidłowe wskazania parametrów silnika tj. przepustnica, sondy, ciśnienie paliwa itd. To znaczy jakie są wzorcowe i dopuszczalne odstępstwa? Jak coś to mogę zamówić dla kogoś, z tym, że trwa to ok. 3 tygodni. Niestety wychodzi na to, że Jagi robi z typu S, XJ, i X te od 2001 r. W s type z 2001 r. chyba tylko silnik
-
Tak to DS 150E. Nie wiem jaki to soft ale łaczy sie ze wszystkim. Miałem inne niby takie same też DS 150E ale się nie łaczyły. Ten jest prosto z Hong Kongu i Chinol powiedział, że jest dedykowany specjalnie do Jaga i czegoś tam jeszcze. I faktycznie działa. Już zamówiłem dla siebie. Ten mój łaczy sie również ze skrzynią. Tak jak pisze Jaguar Parts. chciałbym gdzieś dowiedzieć sie jakie powinny być prawidłowe wskazania parametrów silnika tj. przepustnica, sondy, ciśnienie paliwa itd. To znaczy jakie są wzorcowe i dopuszczalne odstępstwa? Jak coś to mogę zamówić dla kogoś, z tym, że trwa to ok. 3 tygodni. Niestety wychodzi na to, że Jagi robi z typu S, XJ, i X te od 2001 r. W s type z 2001 r. chyba tylko silnik
Jak będziesz miał okazję to sprawdź przedlifta, może z nowszym softem coś się zmieniło.. Ostatnio siedziałem na chińskim allegro i zastanawiałem się czy tego nie kupić jak zobaczyłem ile to u nich kosztuje łącznie z przesyłką... ;D
-
Niestety w mojej okolicy jest chyba tylko mój s-type. Jak bedę miał okazje to to zrobię. Może gdy zrobimy jakieś spotkanie we Wrocku to ktoś takim będzie. Uważaj z zakupami od Chinoli. Czasami nic nie przychodzi albo przychodzi coś zupełnie innego. Trzeba mieć kogoś sprawdzonego, zaufanego. Początki handlu z nimi są trudne.
-
Cholera jak zdiagnozować interfejsem dlaczego nie działa sterowanie elektromagnesu dźwigni biegów? Myślałem, że program diagnostyczny ustali co jest walnięte.
-
To może ktoś wie w jaki sposób tj. przy użyciu jakiego programu poza oczywiście fabrycznym, który jest niedostępny można zaprogramować kluczyki albo alarm albo inne np. centralny zamek? To pytanie m. in. do Jaguar Parts, który wie chyba wszystko :)
-
Przeceniasz moją wiedzę :-W :-hehe Nie posiadam niestety interfejsu do kodowania podzespołów, mam tylko diagnostyczny.
-
Nie bądź taki skromny. Widzę po postach jaki jesteś oblatany. Nie liczyłem na to, że masz bo napisałeś mi, że szkoda, że nie można dokonać regulacji ale miałem nadzieję, że wiesz jakim można regulować i programować :). Zapytam Chinola czy może zdobyć oryginalny :) program serwisowy
-
ScanDiag robi jakieś adaptacje i regulacje ale niestety nie wiem jakie ponieważ mi był potrzebny do diagnozy.
-
Wersja polskojęzyczna może?
-
Jest taka opcja ale tłumaczenie jest tragiczne i proponuje po angielsku.
-
O nie. Nie znam angielskiego technicznego więc nie będę ryzykował tym, że namieszam w ustawieniach samochodu
-
No koledzy. Wiecie może jakie powinny być prawidłowe wskazania parametrów pracy silnika Jaga 3,0? No bo co po tym, że można odczytać parametry w czasie rzeczywistym skoro nie wiadomo czy sa prawidłowe albo czy są na granicy poprawności? Kruca bomba czy jest wśród nas mechanik, który zna prawidłowe?
-
Podepne sie pod Ciebie grzechch,tez z checią bym sie doedukował w tym temacie,jakie parametry byc powinny prawidłowe i objasnienia skrotow angielskich bo tez z tego nie wiele rozumie..
-
Jednak zakupiony interfejs i program Delphi ma mozliwości regulacji. W dieslu Jtd reguluje wszystko co jest potrzebne. Niestety w benzynie gdzie sa wgrane parametry fabryczne w komp nie ma mozliwości regulacji, Sprawdzone na Jagu, Chrysler Neon, Fiat Punto 1,8 Hgt, Saab 9.5 Aero
-
Panowie co polecacie
DS 150e od chinczyka czy IDS VCM MINI OBD2 ?
Ktoś korzystał z tego drugiego i może się wypowiedzieć ?
:-thank
-
Dobrze zadane pytanie. Dołożę: Czy diagnozuje skrzynię w 4.0 przedlift 2001. Też chetnie kupię.
-
IDS tylko polifty chyba. Oprogramowanie kompa wyłącznie Windows 7/Vista 32 bit. Zainstalowanie tego to pozdro.
Delphi uniwersalne, IDS zależnie od oprpgramowania Jag, Range/Land, Mazda, Ford
-
a interfejs ford vcm OBD II nadaje się do czegoś sam w sobie i do tego postawić na lapku np. ids ? :)
-
Czołem Panowie
Właśnie doszedł do mnie interfejs ford vcm OBD II z FoCom-em. Niestety w jagu niewiele się tym zrobi - na zdjęciu moduły z którymi udało się połączyć. Na razie cały czas testuje więc napiszę później co i jak. :-gwizd
-
Witam Panowie! Pozwolę sobie odświeżyć temat. Który interfejs będzie w stanie ogarnąć łączenie się z klimą i navi?
-
W polifcie praktycznie każdy komp firmowy zczyta błędy z navi i klimy
-
Czy mógłbyś coś zasugerować? Chodzi głównie o opcje dodatkowe poza skasowaniem błędów czy ich odczytem- do tego mam uniwersalny diagnozer.
Niestety ostatnio skradziono mi navi z auta wraz ze sterownikami z bagażnika i pomału kupuję brakujące elementy spowrotem. Po podłączeniu wyświetlacza wyskoczył błąd P1699 dotyczący komunikacji sterownika z komputerem i nie bardzo wiem jak ruszyć dalej, więc myślałem o jakimś konkretnym urządzeniem które pomogłoby to rozwiązać ewentualnie zaadaptować coś ponownie.
Dzięki za pomoc!!
-
Witam mam problem i pytanko problem taki ze dołączyłem akumulator w swoim Jagu i niestety podczas jazdy jak wrzucę bieg jałowy to obroty trzymaj na poziomie 15 tys 2 tys jaka przyczyną a pytanko jaki interfeis kupić żeby obsłuży mi jaga 3.0 benzyna rok 2000
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
-
Witam to i ja dorzucę swoje pytanko a mianowicie wpadł mi w ręce interfejs VCM 2 czy tym zdziałam coś w moim s-type 2002 po lift ,ewentualnie jaki soft do tego.