FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) => Nowi Forumowicze i Jaguary => Wątek zaczęty przez: macho w Marzec 27, 2009, 17:18:33 pm
-
Nie wierzę. Od dawna dochodziły do mnie plotki że kiedyś ktoś w Szczytnie miał starego Jaguara. Próbowałem go odnaleźć przed zlotem jednak bezskutecznie. A dzisiaj... :-super :-super :-super
Zegarmistrz, starszy siwy pan u którego kupowałem baterię do pilota do Jaga (i tak centralny zamek nie działa :-zly :-zly :-zly)
Dałem mu kluczyki wraz z pilotem żeby wyjął starą baterie (przy kluczykach oczywiście breloczek JCP - Markus :-K :-K :-K :-K :-K :-K :-K :-K)
Oto co potrafią zdziałać gadżety klubowe. Facet wyrejestrował swojego Jaguara, ale mówi że jest na chodzie, silnik 2.8 l automat, nie był tylko pewny czy to xj6 - istnieje taki model???
Oddałem mu swój breloczek, powiedział że zajrzy na nasze forum. A w najbliższym czasie jadę obejrzeć jego Kotka. Powiedział mi że żałuje że nie słyszał o naszym zlocie, bo na pewno by się pojawił :-super :-super :-super
Rozdałem już wszystkie breloczki, zostały mi tylko skarpetki :-cry :-cry :-cry
-
Marku gratuluje znaleziska :-K
Ściągnij koniecznie kolegę na forum
A jeżeli chodzi o xj6 to popularnie nazywamy je III seria, jednak patrząc na rocznik moze być seria I lub II. Tu niech mnie poprawia lepsi
-
To jest I seria i to z pierwszego roku produkcji. :-K :-R
Piękne auto. :-super
-
Tak wygląda I seria xj6
(http://www.allsportauto.com/photoautre2/jaguar/xj6/serie1/1968_jaguar_xk6_2l8_serie1_02_m.jpg)
(http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag124/jaguar_xj_2003_06_big.jpg)
:-tylko
macho - :-10points :-10points :-10points
-
Jaguar xj6 i xj12 seria I (1968-1973)
wyprodukowano: 78891 szt.
Wersje silnikowe:
R6 4,235 l (od 1972 roku, produkowane z więkrzym rozstawem osi)
R6 2,790 l
V12 5,343 l (od 1972 roku, z już powiekrzonym rozstawem osi, występował równiez w wersji Daimler)
(http://fotohub.pl/uploads/ee238c6c458dd2cee7817498c7376b07/so9b2cc32499a2f11f3af1913b52725e6d.jpg)
Seria I ma kierunkowskazy nad zdeżakiem.
Jaguar xj6 i xj12 seria II (1975-1979)
Wersje silnikowe:
R6 3,442 l
V12 5,343 l
(http://fotohub.pl/uploads/ee238c6c458dd2cee7817498c7376b07/so4bc10d06d785ff6f0b18e24f0bd72256.jpg)
Sria II ma kierunkowskaz pod zdeżakiem.
Jaguar xj6 i xj12 seria III (1979-1986)
Wyprodukowano: 77410 szt.
Wersje silnikowe:
R6 3,442 l (od 1978 roku z skrzynia 5-biegową)
R6 4,235 l
V12 5,343 H.E. (od 1981 roku) (H.E. -high efficency, mniej palił od poprzednich wersji V12, dzieki głowicy cylindrów opracowanej przez Michaela Maya)
(http://fotohub.pl/uploads/ee238c6c458dd2cee7817498c7376b07/soae8bbbaf007fec842a3b77e9c7ecb33b.jpg)
Seria III ma kierunkowskaz w zdeżaku.
Oczywiście wszystkie te wspaniałe maszyny były zasilane cudowna benzynką :-hehe
-
Macho zapraszaj kolege na forum :-za
-
:-tylko :-tylko :-A :-za :-super :-yipee
-
jestem.
-
no to panowie prosimy o pokaźny album fotek :-clap :-clap :-clap
-
Witam,
Hehe 5 lat to trwało ale się udało :)