FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: BOBEK46 w Styczeń 06, 2015, 08:45:32 am
-
Witam wszystkich klubowiczow i posiadaczy Jaguara.
I ja jestem szczesliwym posiadaczem Jaguara xf 3,0 disel.Mam duzy problem i prosze o pomoc,wiec.
Jadac sobie na urlopik podczas jazdy przy predkosci 140 nagle silnik zgasl,coz stalo sie zjechalem do zatoczki lecz po kilku probach uruchomienia nic wiec laweta do wroclawia do warsztatu tam diagnoza male cisnienie na ukladzie paliwowym okazalo sie puzniej ze pompa za male cisnienie daje.wymienili pompe i jezdzilem.Powrot z urlopudojezdzam do Londynu i znowu to samo.
ma przejechane 7300 milprzed wyjazdem byl robiony serwis co prawda bie w autoryzowanej stacji.Prosze o pomoc i mam jeszcze jedno pytanie czy wadliwy filtr paliwa mogl spowodowac oslabienie pompy paliwa i to co sie dzieje.
-
Czy silnik zgasł przy dodawaniu gazu?
-
silnik zgasl podczas plynnej jazdy okolo 120 na godzine.
probnozy sa ze za male cisnienie na listwie ze ktoras pompa
-
Zacznij od wtrysków, zrób test przelewowy
-
Zacznij od wtrysków, zrób test przelewowy
też to obstawiam ... na 95 % przepuszcza zawór przelewowy na ktorymś z wtrysków i paliwo wraca do baku a na listwie spada ciśnienie.
-
Dziekuje za podpowiedz zajme sie tym
-
Problemu ciag dalszy.
Wiec tak zaczne ze auto znalazlo sie w serwisie i bylo tal poltora tygodnia.
pierwsza diagnoza silnik nie ma kontaktu z autem czyli cos z elektronika.
druga diagnoza silnik do wymiany nawet nie pytalem o cene.
teraz auto jest u znajomych mechanikow i jest tak ze cisnienie paliwa super,ale elektromagnez we wtrysku sie nie otwiera nie dostaje impulsu.
Zostal wymieniony czyjnik ulozenia walu i dalej to samo,czy ktos ma jakis pomysl prosze o podpowiedz.dziekuje
:(
-
Silnik to się wymienia jak korbowód wyjdzie bokiem, co to za serwis?
Niestety, największą wadą posiadania Jaguara jest to że mało jest osób które mają pojęcie o naprawie.
-
angielski serwi jaguara i nie powinienem sie dziwic wymieniaja to co oczywiste a jak jest niespodzianka to od razu silnik
-
Problemu cd.
Jestem zalamany poprostu.Zostal sprawdzony czujnik ulozenia walu,ustawienie razrzadu wymieniona pompa w zbiorniku wymieniona pompa wysokiego cisnienia zostaly zregenerowane wtryski i wreszcie odpalil.
Mialem dzisiaj odbierac i co wczoraj dostaje telefon wieczorem ze ponownie nie pali.
Powiedzcie gdzie jes ten blad i kto go popelnia mechanik ma dosyc tego samochodu i kaze mi go zabierac.Gdzie tkwi problem uklad paliwowy mieli wyczyscic wlacznie z wylaniem paliwa wiec co jest nie tak .PROSZE WSZYSTKICH O POMOC
-
A może powinieneś najpierw wymienić komputer na jakiś używany i sprawdzić czy to nie on jest powodem
-
Problemu cd.
Jestem zalamany poprostu.Zostal sprawdzony czujnik ulozenia walu,ustawienie razrzadu wymieniona pompa w zbiorniku wymieniona pompa wysokiego cisnienia zostaly zregenerowane wtryski i wreszcie odpalil.
Mialem dzisiaj odbierac i co wczoraj dostaje telefon wieczorem ze ponownie nie pali.
Powiedzcie gdzie jes ten blad i kto go popelnia mechanik ma dosyc tego samochodu i kaze mi go zabierac.Gdzie tkwi problem uklad paliwowy mieli wyczyscic wlacznie z wylaniem paliwa wiec co jest nie tak .PROSZE WSZYSTKICH O POMOC
Mój kolega kiedyś miał podobna sytuację, wymienił wszystko aż wreszcie zaholowałem go do mojego znajomego. Sprawę załatwił w 5 min. Winę ponosił alarm, który raz działał dobrze raz blokował się. Po rozpieciu wszystko śmiga do dziś.
Tak na odległość trudno diagnozować.
PS
Możliwe że auto w ogóle nie paliło tylko tak Ci powiedzieli abyś się nie sadził że pół auta wymienione a problem dalej jest :)
-
A komputer diagnostyczny to był w ogóle podłączany?? Moim zdaniem problem po stronie sterownika silnika lub immobilaiser.
-
nie pokazuje bledu.przypuszczam ze ponownie wtryski stoja bo bylem w warsztacie czyscili uklad ale od filtra do wtryskow w zbiorniku zostalo to co bylo
Skoro silnik pracowal po tych operacjach a tu nagle stop
-
I wreszcie jezdze od tygodnia po prawie trzech miesiacach przygod w warsztatach.w anglii i serwis i warsztat nie znalezli przyczyny dopiero po wyslaniu do polski do Swiebodzina po dwoch dniach znalezli przyczyne.
-
I co było?
-
Nie znam fachowej nazwy,ale postaram sie wytlumaczyc.za filtrem powietrza po drodze do silnika jest elektrycznie otwierana i zamykana klapka ktora steruje powietrzem poprostu byla zanieczyszczona i nie otwierala sie.silnik nie pali a cale paliwo podczas krecenia idzie w tlumniuk.Co ciekawe Serwis Jaguara oddal mi pieniadze z nawiazka,zaluje tylko ze tym chlopaczkom w Londynie w warsztacie dalem 200 funa bo oszukali mnie ze silnik palil i na dodatek oddali auto z uszkodonymi drzwiami.Ale bylo minelo .nie bede plakal nad rozlanym mlekiem