FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: grzechch w Grudzień 08, 2014, 19:07:38 pm
-
Witam. Czy ktoś robił tuning silnika 3,0 benzyna i jaki jest efekt tego zabiegu?
-
Co rozumiesz przez tuning ? Wałki inne? Polerowanie kanałów? Porting głowic? Turbodoładowanie? Kompresor? Myślę, że nie ma to zupełnie sensu i nic z tego silniczka nie wyciśniesz a kasy wywalisz tyle, że wystarczyło by na połowę S typa R ;) Bo jeśli chodzi o różnego rodzaju boxy czy też "sportowe" wkładki do dolotu to tylko poprawi się samopoczucie właściciela ale na pewno nie osiągi ;)
-
Podobno podnosza moc tego silnika o ok. 30 KM poprzez prosty zabieg lub chip? Nie wiem dlatego pytam czy ktoś to już robił. No i jaki jest efekt w stosunku do ceny
-
z tego co pamiętam to dzikus , kiedyś pisał , że w swoim kocie uzyskał około 270 KM , ale bez jakiś szczegółów
-
Chipuje się silniki turbodoładowane - zarówno benzynowe jak i diesle. Z tym silnikiem nic ciekawego się nie zrobi, nic co miałoby sens czy też sensowny stosunek kosztów do efektu. Najlepszym tuningiem będzie sprzedaż i kupno S type R :-W :-hehe
-
Pytam tylko z ciekawości. Moja eska to samochód na niedzielne krótkie wyjazdy i to bardziej jest toczenie sie niż ostra jazda. sama przyjemność gdy sie jedzie tym samochodem spokojnie, jak limuzyną. Do pociskania są inne
-
Pytam tylko z ciekawości. Moja eska to samochód na niedzielne krótkie wyjazdy i to bardziej jest toczenie sie niż ostra jazda. sama przyjemność gdy sie jedzie tym samochodem spokojnie, jak limuzyną. Do pociskania są inne
Głupoty gadasz ;) Ja tam lubię czasami poganiać małolatów w hondach i inne pseudo tuningowe auta takim seryjnym s-type. Na kolejnych światłach od razu muzyka w aucie cichnie żeby posłuchać co ja tam mam pod maską ;D
-
Oczywiście ja również czasami kota komuś pogonię jak nadmiernie szpanuje