FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Amelka w Listopad 23, 2014, 21:59:32 pm
-
Od kilku dni,mam kłopot ze wspomaganiem.
Ciężko kreci się kierownicą,np.przy skręcaniu w prawo jest moment gdzie bardzo ciężko,chwila oporu i puszcza.Jestem już po wymianie płynu,paska,pompa sucha,maglownia też.
Czasem tez słychać metaliczny dźwięk wychodzący jakby z kierownicy.
Jakieś pomysły,co jeszcze to może być?
-
Miałem taki przypadek w xj40. Objawy te same... nie muszę chyba dodawać, że jazda z "zacinającą się" kierownicą jest piekielnie niebezpieczna. Przyczyna - przekładnia kierownicza. Wymieniłem na inną, używaną - o ile pamiętam regeneracja uszkodzonej była nieopłacalna/niemożliwa.
-
Też tak miałem! Zdarzało się, że chodziła wręcz skokowo. Także okazało się, że to kolumna kierownicza.
-
Więc co mam zrobić drodzy Panowie?
I gdzie szukać ewentualnie części?
Mam jeszcze jeden kłopot,wymieniłam elektrozawór nagrzewnicy,panel sterowania klimatyzacją a z nawiewu nadal daje gorącym powietrzem.Jakieś wskazówki?
:-help
-
Jaki masz rocznik i silnik ? mam maglownicę do sprzedania rok 2001 3.0. Nadaje się do regeneracji - lekko wilgotna na końcówkach za 200zł + wysyłka oddam. Regeneracja w warsztacie kosztuje około 500zł
-
Też mam problem z tym ogrzewaniem, szczególnie jak się szybko się jedzie, to wtedy grzeje mimo ustawienia niskiej temperatury, a działa jakby na max, stawiałem na elektrozawór, ale z tego co widzę, jak Ty wymieniłaś i masz to samo to zaczynam wątpić w jego kupno. Mało nim jeżdżę i jakoś nie jest mi to pilne, ale fajnie by było zrobić to. Zna ktoś rozwiązanie problemu?
-
Może to czujniki temperatury powietrza (są trzy) w kabinie zawiodły. Tu jest link jak się do nich dobrać i jak sprawdzić http://jaguarclimatecontrol.com/diagnose/#evap-temp-sensors
-
:-thank za wskazówki ;)