FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ Seria I do III (1968-92) => Wątek zaczęty przez: mokasyn w Listopad 18, 2014, 10:56:31 am
-
Cześć,
Mój obraz nędzy i rozpaczy - mk I - na najbliższą wiosnę idzie do renowacji. Renowator dał mi na tą chwilę pracę domową, mianowicie chodzi o części blacharskie ( drzwi - wszystkie, błotniki przód, ewentualnie maska, belka na której jest chłodnica, cała tapicerka, zderzak tył, lampy cofania. Pewnie znajdzie się jeszcze kilka elementów)
Mam do Was Koledzy pytania jakie części są takie same w XJ niezależnie od serii. Doszedłem, że np. baki paliwa są takie same we wszystkich seriach, wydaje mi się, że drzwi są identyczne w I i II, ciekaw jestem jak z błotnikami między I a II.
Będę Wam bardzo wdzięczny jeśli podpowiecie mi jakie elementy mogę motać z serii II i III.
Pisałem z gościem, który posiada:
http://allegro.pl/jaguar-xj-6-seria-1-73-4-2l-automatik-overdrive-i4762079105.html (http://allegro.pl/jaguar-xj-6-seria-1-73-4-2l-automatik-overdrive-i4762079105.html)
Biorąc pod uwagę brytyjski Ebay wydaje mi się, że przesolił trochę z cenami, choć może się mylę, nie wiem:
"Czesci do serii 1 mam wszystkie w dobrej kondycji jesli chodzi o korozje.
Maska silnika 400 euro
Kierunkowskaz 75 euro
Drzwi kompletne bez tapicerek 400 euro za sztuke Zbiorniki 200 euro za sztuke Zderzak przod kompletny 400 euro, tyl kompletny 450 euro Fotele i kanapa tylna 800 euro Deska zozdzielcza bez wskaznikow i zegarow 200 euro (do odnowienia)"
Pozdrawiam Michał :-V
-
Cześć,
Ja bym w życiu nie zapłacił tyle za te części. Widziałem kiedyś w Lublinie Jaguara chyba serii II cały, w miare kompletny za 5000zł. jak gadałem z właścicielem to powiedział, że już od roku sprzedaje go na części i nawet na zero nie wyszedł.... Moja rada - poszukaj sobie całego, kompletnego Jaguara. wydasz tyle samo a będziesz miał silnik i inne części w gratisie :] tak dla przykładu - za same zaciski do hamulców na tył w sklepie chcieli ok 1000 zł :] dobrze by było, mieć takiego Jaga na części w zapasie...
-
W weekend posiedziałem nad netem i np. we Włoszech takie auto w całkiem przyzwoitym stanie blacharskim - czytaj: brak dziur - można ogarnąć za ~ 1500 EUR. i tak pewnie zrobię, że przyprowadzę całą sztukę i zdemontuję co się da.
Pytanie natomiast pozostaje: co ewentualnie pasuje między trzema seriami XJ do każdego z nich.
Michał