FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: kuanto w Październik 29, 2014, 19:49:52 pm
-
Koledzy kolejny problem.
Silnik po odpaleniu rano wariuje, obroty skaczą, całym samochodem trzęsie do tego niesamowicie dymi na biało (jak nigdy dotąd), do tego rolka napinacza hałasuje.
Dodam, że problemy z moim samochodem zaczęły się po założeniu LPG. (posiadam jedynie emulator w instalacji Zenit PRO).
Zastanawiam się co zepsuli, oddałem im samochód ale nie wiem czy będą w stanie coś z tym zrobić (mam wrażenie że robili pierwszego jaguara).
Sprawdziłem i samochód nie bierze lewego powietrza, świece wymienione do tego wymieniłem cewki na nowe. Co ciekawe po nagrzaniu samochodu wszystko działa prawidłowo.
Wyskakują 2 błędy
- p0300(random missfire)
-p0302 (2 cylinder missfire)
Jak to jest możliwe skoro powymieniane zostały cewki i świece?
Proszę o jakąkolwiek pomoc bo już nie wiem co mam robic...
Pozdrawiam
-
wariuje tylko na benzyine czy na LPG również?
Jeśli tylko na benzynie to wtrysk/ wtyczka wtrysku
-
Gaz załącza się przy 35* natomiast objawy mijają dopiero jak dogrzeje się do 90.
-
Zastanawiam się może ma to związek z emulatorem który daje za niskie ciśnienie...
Jakie powinno być właściwe ciśnienie paliwa dla 3.0 ?? :-help
-
Zacznij od wyłączenia gazu (na pewno masz taki przycisk) i zobacz czy na benzynie też się ta sytuacja powtarza. Wtedy najmniej elementów instalacji LPG wpływa na pracę samochodu, ewentualnie lewe powietrze może się pojawić.
-
Problem się dzieje na zimnym silniku właśnie na benzynie, wiesz może jakie ma być prawidłowe ciśnienie na benzynie?
I jeszcze pytanie jaki masz emulator?
-
x-type a s-type przed liftem to dwie bajki wszystko masz już wytłumaczone na lpg-forum