FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: kuanto w Październik 23, 2014, 17:58:10 pm
-
Witam
Mój problem rozpoczął się od wahania obrotów na biegu jałowym.
Problemem okazała się nieszczelność w dolocie i zużyte cewki.
Przy okazji wyczyściłem przepustnice (oczywiście nie dotykałem "motylka") i właśnie po tym ujawnił się mój problem z obrotami.
Dodam że na czas czyszczenia odpiąłem akumulator na około godzinę.
Silnik podczas postoju ma 800 obrotów(czyli prawidłowe) a po ruszeniu sam utrzymuje na około 2000 i nie ma zamiaru schodzić niżej...
Samochód po puszczeniu gazu właściwie sam przyśpiesza.
I teraz się zastanawiam co może być tego przyczyną?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
-
Musiałeś coś ruszyć przy przepustnicy, Przejedź kilkadziesiąt km, Jeśli się sama nie zaadoptuje to albo szukać kogoś co zrobi adaptację (ASO ?) lub kupić używkę i wymienić.
Ja sobie też tak zrobiłem podczas czyszczenia i skończyło się na kupnie używanej.
-
A jest jakiś sposób specjalny na to zaadoptowanie czy po prostu jeździć?
A jeszcze zapomniałbym, że wyświetla się błąd p0402 czyli problem z przepływem spalin czy to może mieć związek z sytuacja?
-
Chyba nie ma innego sposobu. Co do Błędu, może mieć coś wspólnego z katalizatorami lub właśnie cewkami ale tego nie jestem pewien
-
Mi po czyszczeniu przepustnicy obroty przestały świrowac po przejechaniu ok 100 km..
-
jest gdzieś w necie manual programowania przepustnicy. Pół sukcesu to nie ruszac jej paluchem podczas czyszczenia tylko otwierać pedałem gazu.
Pamiętam, że mój mechanik tak mi czyścił i nie było akcji uczenia przepustnicy. Poprostu było OK po złożeniu wszystkiego.
Aaa, przeczyść jeszcze czujnik pod pedałem gazu. Mi kiedyś unieruchomił samochód