FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: grzechch w Sierpień 08, 2014, 14:57:44 pm
-
Witam. Czy komuś jest wiadomo czy boczny otwór wlewu oleju w skrzyniach automatycznych 6-biegowych jest to otwór jednocześnie poziomu oleju w skrzyni zimnego czy oleju o temperaturze pracy?
-
Panowie co jest. Tylu specjalistów i znawców przedmiotu a tu ani jednej odpowiedzi. Nikt nie wie jaki jest poziom oleju
-
przegapiłem temat jakoś :)
w skrzyni boczne okienko jest i do nalewania i sprawdzania stanu oleju. Jak pamiętam, olej ma być nalany do momentu przelania przez okienko na w pełni nagrzanym silniku/skrzyni. Tak więc uzupełniasz dopóty dopóki się nie przeleje.
-
dzięki. Też mi się tak wydawało ale nie miałem pewności.
-
A ile litrów wchodzi tego oleju i jakiego ? Macie moze procedurę jak wymieniać olej w tej skrzyni ?
-
A ile litrów wchodzi tego oleju i jakiego ? Macie moze procedurę jak wymieniać olej w tej skrzyni ?
Nie wiem jaki masz model skrzyni biegów, ale jest na forum procedura jak się wymienia olej w ZF 5HP24.
-
6 biegowy automat w S-type od 2003 do 2008 to ZF 6HP26. Procedura jest dokładnie ta sama. Filtr oleju jest jednocześnie miską olejową i jest dość drogi.
-
bo chyba czeka mnie wymiana oleju, podczas mocnego depniecia gazu jest ostre szarpniecie chyba 1-2 bieg ale nie zawsze czasami jest dobrze, i tak samo jak juz sie rozgrzeje przy dojeżdżaniu np do świateł jak redukuje do 1 biegu też szarpnie ale lekko. Czy ktos mial cos podobnego ?
-
Hej kolego ja mam cos podobnego i uporałeś się z tym?. U mnie skrzynia chodzi ok , tylko czasami z jedynki na dwójke jakby brakowało jej biegu i jest szarpniecie
-
Przedzwon do mnie to wytłumaczę co może być. Kiedyś pisalem na forum ale po raz kolejny mi sie nie chce. Numer na PW masz