FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: JAGUAR_XF_BRANDON w Czerwiec 18, 2014, 14:05:52 pm
-
witam
nie wiem czy tylko u mnie jest ten problem z przednimi swiatlami a mianowicie chodzi mi o to ze swieca krotko na niewielka odleglosc a jak wlacze dlugie to sieca tak jak powinny swiecic mijania,probowalem juz zmieniac zarowki itd no chyba ze ten typ tak ma :-thumpdown bede wdzieczny za jakas kolwiek pomoc
pozdrawiam
-
Mam to samo , szczególnie uciążliwe przy szybszej jeździe w ciemności ...zapomniałem o to zapytać w seriwsie jak byłem na przeglądzie ale możę ten model "tak ma" :)
-
no wlasnie w ciemnosci najgorzej,wczoraj malo nie potracilem sarny >:D musze zadzwonic do servisu zeby mi to sprawdzili bo wczesciej czy pozniej w cos zaj.. :- pojecia dam znac co zrobili i powiedzieli ;)
-
Nie są czasami skręcone na maksa do dołu?
Mnie świecą normalnie. Doświetlanie też działa bez zarzutu.
-
Rozumie ze nie posiadacie xenonow wiec kolo przycisku otwierania bagaznika jest regulacja wysokosci - sprawdzcie czy dziala - tzn czy wiazka sie podnosi/opuszcza przy regulowaniu potecjometrem- jesli nie trzeba sprawdzic wiazke i silniczki regulacji w lampach.
W obecnym mam xenony(jeden z glownych waronkow przy zakupie) bo wyczytalem gdzies ze halogeny sa dosc slabe w xf - wiec poziomowanie mam automatyczne jednakze w poprzednim aucie mialem halogeny i jeden z nich swiecil bardzo nisko i nie mozna go bylo podniesc regulacja - okazalo sie ze silniczek zalany woda i zardzewialy- po wymianie wszystko wrocilo do normy.
-
Rozumie ze nie posiadacie xenonow wiec kolo przycisku otwierania bagaznika jest regulacja wysokosci - sprawdzcie czy dziala - tzn czy wiazka sie podnosi/opuszcza przy regulowaniu potecjometrem- jesli nie trzeba sprawdzic wiazke i silniczki regulacji w lampach.
W obecnym mam xenony(jeden z glownych waronkow przy zakupie) bo wyczytalem gdzies ze halogeny sa dosc slabe w xf - wiec poziomowanie mam automatyczne jednakze w poprzednim aucie mialem halogeny i jeden z nich swiecil bardzo nisko i nie mozna go bylo podniesc regulacja - okazalo sie ze silniczek zalany woda i zardzewialy- po wymianie wszystko wrocilo do normy.
Kolega zapewne NIE WIE że ksenony, bi ksenony też się reguluje "ręcznie"!!!!!!!!!! Nie wiem czy akurat w XF ale w innych szanujących sie marka tak.
-
Recznie sie nie da - trzeba komputer.
Zadna szanujaca sie marka nie posiada recznej regulacji xenonow.
Xenony/bixenony maja system samopoziomowania i nie ma tam recznej regulacji podnoszenia/opuszczania.
-
Recznie sie nie da - trzeba komputer.
Zadna szanujaca sie marka nie posiada recznej regulacji xenonow.
Xenony/bixenony maja system samopoziomowania i nie ma tam recznej regulacji podnoszenia/opuszczania.
Proponuje poszerzyć swoja wiedzę. Sam osobiście taką czynność robiłem.
-
Mam wrazenie ze piszemy o dwoch roznych sprawach - ja mam na mysli regulacje pokretlem z wnetrza auta a Ty regulacje przy samych reflektorach - zdejmowalem obydwie lampy w xfie i nie widzialem tam zadnej regulacji recznej...
-
Mam wrazenie ze piszemy o dwoch roznych sprawach - ja mam na mysli regulacje pokretlem z wnetrza auta a Ty regulacje przy samych reflektorach - zdejmowalem obydwie lampy w xfie i nie widzialem tam zadnej regulacji recznej...
Ja konkretnie opisałem że chodzi mi o ręczne ustawienie lampy i jak rozumiem, bo napisałeś że "się nie da" iż podważasz to co piszę. Stąd moja odpowiedź. Jako świadomy tego że nie ma takich co wszystko wiedzą nie gotuje się a wyjaśniam i rozumię że ta informacja się przyda:)
Uklad samopoziomowania sprawia tylko, ze swiatla świecą cały czas tak samo niezaleznie od obciazenia auta. Kiedyś lampy ustawiało sie ręcznie z kabiny a teraz mamy czujniki.
-
mam umowiona wizyte w jagu w nastepny piatek wiec moze bede wiedzial cos wiecej,ale patrzalem ten silniczek swiatla sie podnosza i opuszczaj ale strasznie wolno nie wiem czy ma tak by? a jezeli chodzi o xenon to normalnie mam w standardzie :-tylko
-
Xenon w xf przed liftem nie byl standardowym wyposazeniem - jesli masz pokretlo regulacji podnoszenia/opuszczania onok przycisku przeciwmglowych/otwierania klapy to masz soczewki ze zwyklymi halogenowymi.
Podnoszenie/opuszczanie nie dziala super szybko- jest po to zeby opuscic swiatla przed rozpoczeciem jazdy jesli zwieksza sie obciazenie(opuszcza sie tyl/podnosi sie przod auta)
-
Czy coś się wyjaśniło z tymi światłami Ja w swim kocie mam bixenony ale wydaje mi się że światła mijania istotnie są słabe! Tzw. światła długie są ok
Proszę o info co w tym serwisie odpowiedzieli?
-
Mam to samo u siebie (XF rocznik 2013) , za dwa tygodnie mam przegląd to powiem żeby mi to sprawdzili , wieczorem bardzo krótko świecą. Napiszę po przeglądzie co mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie (JLR)
-
mam biksenenony, tez swiecily strasznie blisko pomimo autopoziomowania, po wizycie w warsztatcie wszystko ok, wymagaly tylko regulacji...
-
Moje światła są tragiczne w nocy przy ladnej pogodzie to jeszcze cos niecos widac ale jak tylko pada deszcz (a juz kilka razy jezdzilem w takich warunkach) widocznosc jest prawie zerowa. Gdyby nie swiatla samochodow mijajacych i nadjezdzajacych musialbym caly czas jechac na dlugich. Przy duzym deszczu nawet to nie pomaga bo dlugie odbijaja sie od sciany deszczu i g.... widac. Zwalniam wtedy do 50-60 i tak sie telepie az zlapie kogos z dobrymi swiatlami i siedze mu na kole. Pytalem juz w serwisie co mysla o tych swaitlach ale oni unikaja tematu, podejrzewam, ze nie maja rozwiazania. Sadza osobiscie, ze kwestia swaitel zostala niedopracowana zwlaszcza w wersji najwczesniejszej i stad te problemy.