FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: termit_tm w Kwiecień 22, 2014, 19:38:03 pm
-
Tak jak w tytule dzisiaj podczas spokojnej jazdy zapalił mi się check a po podpięciu wyskoczyły te dwa błędy P1384 oraz P1396 czy ktoś jest wstanie rozszyfrować mi te błędy ? jutro sprawdzę czy problem się powtórzy po skasowaniu.
-
P1384 VVT Solenoid A Malfunction uszkodzenie wariatora
P1396 Glow Plug Monitor Fault (Bank #2) uszkodzenie nadzoru świec(sygnału)
-
wczoraj trochę pojeździłem i błędów brak czy możliwe że to jakiś jednorazowy incydent ? czy raczej powinienem się tym przejmować ?
-
błędy niestety się powtarzają kasuję je co 100-200km i ciągłe to samo poza kontrolką Check nie zauważyłem żadnych innych negatywnych objawów, czy ktoś się domyśla co to może być ?
-
Według komputera masz uszkodzony system zmiennych faz rozrządu, więc powinna być różnica w sposobie rozwijania mocy, lepiej podjedź do kogoś ogarniającego temat, bo na odległość ciężko stwierdzić czy to może jakaś wiązka szwankuje, czy faktycznie jest coś uszkodzone :(
-
chętnie bym podjechał tylko nie za bardzo wiem kto jest ogarnięty w okolicy (Poznań - Wrocław) a kto chciał by się uczyć na moim aucie ... czy możliwe że coś zostało źle poskładane w rozrządzie bo miałem niedawno zmieniane uszczelki pod głowicami ?
Nie wykluczam że auto może jechać trochę gorzej ale ciężko mi to stwierdzić przy 300KM chyba zrobię próbę czasową do 100km/h
-
Witam wszystkich,podepne się pod ten wątek gdyz u mnie jest podobna sytuacja jak u termit_tm..co paręset km wyskakuje mi błąd 1383 i 1388...variable timing cam overretarded...poóżcie prosze mi to rozszyfrowac,dodam ze po za tymi bledami nie ma tez zadnych innych objawow ze coś sie dzieje..
-
u mnie okazało się że przy wymianie silnika mechanik zostawił jeden "czujnik" (nie wiem jak to się nazywa - na przodzie silnika w pokrywach) z "nowego" silnika a drugi przełożył z mojego, gdy przełożyłem drugi "czujnik" z mojego silnika problem z błędami ustał.