FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: fifi11116 w Kwiecień 19, 2014, 21:18:31 pm

Tytuł: Kilka pytan odnosnie S typa
Wiadomość wysłana przez: fifi11116 w Kwiecień 19, 2014, 21:18:31 pm
Witam jestem na etapie szukania jaga .Bylem ogladac S typa 3.0 benzyna w automacie 2000r. i niestety troche ostudzilem zapal co do kupna owego auta.Chcialbym dowiedziec sie czy ten egzemparz byl "felerny"czy po prostu ten typ tak ma.Teraz do konkretów:
1.Jag miał automatyczna skrzynie biegów,na pozycji N przy dodawaniu gazu obroty zatrzymywaly sie na 3 tys Dziwne
2.Wydawał mi sie bardzo zamulony.Wogole nie czuc tych 240 koni(wczesniej jezdzilem bmw 745 e 65,Mercedes S 320 CDI)Merc przy nim to błyskawica
3.Kolejną sprawą jest zawieszenie.A mianowicie bylo zdecydowanie za miekkie.Jak u was to wyglada?


Pozdrawiam i Zycze Wesołych Swiat
Tytuł: Odp: Kilka pytan odnosnie S typa
Wiadomość wysłana przez: Jaguar Parts w Kwiecień 19, 2014, 21:31:56 pm
Limit 3000 obrotów na "luzie" to normalka. 230KM faktycznie dupy nie urywa, ale nie jest też to jakaś zamuła. Zawieszenie jest miękkie w wersji seryjnej (bez CATS ) ale czy w tamtym aucie nie było za miękkie tego Ci nikt nie powie, ewentualnie diagnosta na stacji kontroli pojazdów.
Tytuł: Odp: Kilka pytan odnosnie S typa
Wiadomość wysłana przez: CiGaR w Kwiecień 20, 2014, 11:06:40 am
Co do S-type to mam 3.0 co prawda chciałem 4.0, ale wybór padł na tego i przez pewien czas zostanie, co do silnika i jego dynamiki to jak auto jest wysprzątane tzn. wymiana olei, filtrów i ogólnie porządek z tymi sprawami to auto się zbiera i to porządnie, a po za tym trzeba pamiętać, że to jest stara konstrukcja, co do zawieszenia u siebie nie czuję żeby było za miękkie itp. Z jaguarem jest tak, że tanio kosztuje, a doprowadzenie go do porządku potrafi sporo pieniędzy pochłonąć, a ten idealny potrafi kosztować sporo. Powodzenia w zakupie.
Tytuł: Odp: Kilka pytan odnosnie S typa
Wiadomość wysłana przez: Artek123 w Kwiecień 20, 2014, 16:41:33 pm
Witam jestem na etapie szukania jaga .Bylem ogladac S typa 3.0 benzyna w automacie 2000r. i niestety troche ostudzilem zapal co do kupna owego auta.Chcialbym dowiedziec sie czy ten egzemparz byl "felerny"czy po prostu ten typ tak ma.Teraz do konkretów:
1.Jag miał automatyczna skrzynie biegów,na pozycji N przy dodawaniu gazu obroty zatrzymywaly sie na 3 tys Dziwne
2.Wydawał mi sie bardzo zamulony.Wogole nie czuc tych 240 koni(wczesniej jezdzilem bmw 745 e 65,Mercedes S 320 CDI)Merc przy nim to błyskawica
3.Kolejną sprawą jest zawieszenie.A mianowicie bylo zdecydowanie za miekkie.Jak u was to wyglada?


Pozdrawiam i Zycze Wesołych Swiat



1. Tak jak to już kolega pisał - to normalne
2. BMW 745 i Merc S 3.2 CDI na pewno będą szybsze od Jaguara S-type 3.0 benz. i to jeszcze w automacie... te 240 koni w S-type tyłka nie urywa... żeby S-type chciał fajnie jeździć to raczej trzeba wybrać wersje z silnikiem 4.0 V8 (przed liftem), albo 4,2 V8 (po lifcie - bardziej dopracowana)... ewentualnie jak ktoś lubi pocisnąć to 4,2 V8 z kompresorem...
3. Generalnie zawieszenie w S-type jest zestrojone komfortowo... a czy nie było z miękkie to musisz przejechać się jakimś innym i porównać...  

Generalnie S-type jest całkiem fajnym autkiem pod warunkiem, że kupisz zadbany egzemplarz... co u nas w kraju jest bardzo, bardzo ciężkie, bo 90% oferowanych Jaguarów do sprzedaży to wyeksploatowany złom...

Także trzeba szukać, dokładnie sprawdzać i mocno uważać...
powodzenia w poszukiwaniach