FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Jaguar1 w Marzec 24, 2014, 12:50:28 pm
-
Witam mam pytanie czy pompa paliwa z baku jest ta sama w 2.1 v6 2.5 v6 3.0 v6?Bo Auto mi przerywa jak jest malo paliwa,pompa wyje,robi sie cisnienie w baku wiec stawiam na pompe i musze ja wymienic.Sprzedawca twierdzi że pompa z baku jest taka sama w 2.1 2.5 i 3.0.Czy ktoś to moze w 100% potwierdzić.Dzieki za pomoc... ja ma 2.1 v6 i chce zalozyc z 2.5 lub 3.0 v6
-
Pompy do 2.1 jest 7. Ostatnia wersja to C2S51805
Do silników 2.5 i 3.0 pompy maj inne numery.
-
Są 2 pompy do 2.1, do numeru VIN (E42206) pompa C2S39005, od numeru VIN (E42207) pompa C2S41299.
Do silników 2.5 i 3.0 są pompy o numerach C2S39006 i C2S39007
Ja rozumiem że pompy maja inne numery,ale moje pytanie brzmi czy pompa paliwa z baku z silnika 2.5 v6 lub 3.0 v6 bedzie pasować do mojego 2.1 v6.Sprzedawca sie zarzeka że pasuje na 100%.Nie raz zakładałem do auta czesci o innych numerach ale z wygladu i działania byly takie same...
-
Spojrzałem sobie na naszym popularny serwisie aukcyjnym na zdjęcia i na moje oko różnią się budową. Także możesz sobie drutować (czyli wstawiać część teoretycznie niededykowaną pod model), albo zamówić taką, jaka powinna być!
A tak z innej beczki, skąd pewność, że pompa siada? Może sitko masz po prostu zasyfione i wystarczy tylko je przeczyścić :-W
I co do ciśnienia, to jest nadciśnienie, czy podciśnienie?
-
Spojrzałem sobie na naszym popularny serwisie aukcyjnym na zdjęcia i na moje oko różnią się budową. Także możesz sobie drutować (czyli wstawiać część teoretycznie niededykowaną pod model), albo zamówić taką, jaka powinna być!
A tak z innej beczki, skąd pewność, że pompa siada? Może sitko masz po prostu zasyfione i wystarczy tylko je przeczyścić :-W
I co do ciśnienia, to jest nadciśnienie, czy podciśnienie?
Dzięki kolego za odpowiedz.Twierdze ze pada pompa bo słychać jak buczy w baku [nie raz przestaje]buczenie jest tak glosne ze aż idzie po całym auci,auto przerywa, a poza tym była regenerowana 4 lata temu[wpis w książce].A cisnienie mam jak odkrecam korek od wleu [głosno syczy przy odkrecaniu jak napój gazowany przy odkrecaniu korka]...
-
Może to jest kwestia problemu z odpowietrzeniem baku paliwa, a nie pompą.... paliwo jest powolnie zasysane do silnika, a więc ubywa go z baku, powstaje więc podciśnienie. Jeśli bak jest totalnie szczelny, to wtedy w pewnym momencie podciśnienie jest tak duże, że pompa ma spore trudności z zasysaniem paliwa i wtedy zaczynają się problemy, o jakich właśnie wspominasz.
Nie wiem, na jakiej zasadzie odpowietrzany jest bak paliwa w kocie (pewnie poprzez korek od wlewu), tutaj niech się wypowie ktoś o większej wiedzy.
-
Pompa już jest.Teraz jak to wymienić?
-
Pompa paliwa z 2.5/3.0v6 pasuje do 2.1 v6 tylko trzeba przełożyc obudowy bo są inne.Pompa normalnie dziala .Zeby wymienic pompe bez sciagania baku i zawieszenia trzeba pod tylnia kanapa wyciać wiekszą dziure[zrobilem to nozycami do metalu trwalo to 5 min] pozniej wyciagnac całą pompe z obudową .Obudowe zostawiamy tylko podmieniamy same pompy oraz filterki bo sa inne ,ale pasuja do obu.Wszystkie objawy opisane powyzej zniknely.Wszystko dziala prawidłowo....