FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ Seria I do III (1968-92) => Wątek zaczęty przez: Pipcyk w Marzec 10, 2009, 11:31:10 am
-
Po większych i mniejszych bólach i kłopotach renowacja mojego Daimlera zbliża się do końca. Planowane zakończenie to maj 2009
Poniżej zdjęcia nadwozia pokrytego podkładem przygotowanego do malowania właściwym lakierem.
-
i trzy następne fotki
-
:-R
-
Hi,
Super, czyzby to color ciemny granat?
Szkoda ze nie zdjales przednich blotnikow, moze byloby latwiej?
Czekamy na koncowy efekt!
pozdr adams
-
Kolor to ciemny grafit. Na zdjęciach może być trochę zafałszowany przez automatyczny balans bieli w aparacie fotograficznym
Błotniki były zdjęte. Były oddzielnie malowane podkładem.
Jednak przed malowaniem całości podkładem były przykręcone do nadwozia w celu sprawdzenia czy stanowią jedną płaszczyznę z całą resztą samochodu ( wiecie jak to jest z odkręcaniem błotników w starym samochodzie )
-
No i pomalowany.
Drzwi malowane osobno, tak samo jak maska silnika i bagażnika.
-
I dwa następne.
-
:-super
Kolor brałeś z palety Jaguara z tamtych lat (jeśli tak, to jaki) czy sam dobierałeś ?
-
Dobrałem kolor taki sam jak był, dlatego nie malowałem wnętrza, uniknąłem przez to demontażu instalacji elektrycznej i wyciągania silnika.
Sprawdzałem kolor z paletą, mniej więcej się zgadza
-
Dobrałem kolor taki sam jak był
mądra decyzja :-super :-super :-super
-
Mam pytanko, gdzie kupiłeś lakier i w jaki sposób go dobrałeś?? Jaki był koszt samego lakieru oraz całego zabiegu?? Pytam bo mojemu kotowi też by się przydała taka odnowa :'(
-
Mam pytanko, gdzie kupiłeś lakier i w jaki sposób go dobrałeś?? Jaki był koszt samego lakieru oraz całego zabiegu?? Pytam bo mojemu kotowi też by się przydała taka odnowa :'(
Możemy pogadać na privie bo oficjalnie nie będę tutaj pisał na temat lakieru
-
Wczoraj, doznałem ciężkiego szoku.
Prace montażowe postępują i kolejnym etapem było podłączenie instalacji elektrycznej, oraz paliwowej.
Ponieważ nie miałem zdjęcia bagażnika trochę czasu zajęło mi właściwe zamontowanie pompy paliwa , filtra i elektrozaworu.
Kiedy w końcu uporałem się z tym, napełniłem jedne zbiornik paliwa dwudziestoma litrami benzyny.
Podłączyłem akumulator.
Włączyłem kilka razy zapłon bez włączania rozrusznika aby napełnić całą instalację paliwem, po czym przekręciłem stacyjkę w skrajne prawe położenie uwłaczając rozrusznik.
Byłem bardzo zdziwiony jak dosłownie po dwóch trzech sekundach silnik odpalił, co prawda nie na wszystkie gary od razy ale po chwili wyrównał obroty i ustabilizował pracę powodując powstanie pięknego banana ( od ucha do ucha ) na mojej twarzy.
Po prawie 20 miesiącach przerwy silnik odpalił bez żadnych problemów. Był jedynie zakonserwowany poprzez wtryśniecie WD40 w gardziele obu przepustnic kręcąc silnikiem za pomocą rozrusznika przy wyłączonej pompie paliwowej za pomocą wyłącznika bezwładnościowego.
Oby tak dalej bez niespodzianek.
-
:-super Tak trzymać ;D
-
zdjecia, zdjecia jak mozna oczywiscie ;D ;D ;D
Moj stal cala zime i tyz z dotyku zapalil, poza tym jednym gerem.
poz adams
-
I to jest piękne. Koty mają kaprysy ale włóż trochę serca a odwzajemnią to.
Który przyrząd do jeżdżenia po 20 miesiącach postoju odpala bez problemu? :-tylko
-
Ja bym chyba nie wytrzymał tyle czasu bez jeżdżenia jaguarkiem, ale tym wspaniałym kociakom też nalezy się odpoczynek i pobyt w SPA. Pipcyk - ogromny szacuneczek. :-za
-
Maj się skończył. Jak tam Kociak? Pochwal się jakimiś fotkami. Albo najlepiej przyjedź nim do Pruszcza :-za
-
składam , składam, składam.....
Jag już przed domem.
Fotki niedługo zamieszczę. Mam nowego lapa i nie mam żadnego oprogramowania aby zmniejszyć rozmiar zdjęcia.
-
Oto fotki, Daimlera zaraz po transporcie od lakiernika.
Zwróćcie uwagę jak siadniety jest terrano.
Waga robi swoje :D
[załącznik usunięty przez administratora]
-
i następne
[załącznik usunięty przez administratora]
-
i jeszcze jedno
[załącznik usunięty przez administratora]
-
:-K :-K :-K :-K :-K
-
Autko prezentuje sie elegancko.
-
Ja ciagnalem mojego jaga maverickiem (blizniak tego terrano co na zdjeciach) i tak nie lezal, wg mnie albo przeladowales przyczepe albo ona jest zle wywazona, probowales przesuwac auto do tylu?
btw: auto prezentuje sie rewelacyjnie :)
pzdr
-
Auto faktycznie było trochę z przodu i można go było cofnąć do tyłu aby odciążyć Nissana.
Ale olaliśmy temat i przyholowaliśmy go w ten sposób ( nie chciało nam się przestawiać zderzaków na lawecie o które opierają się koła )
-
Jak maly dystans to faktycznie mozna olac, przy dluzszej wyprawie taki zaladunek jest niebezpieczny.. pzdr
-
przesuwając ładunek na przyczepie do tylu jest bardzo niebezpieczne gdy zjezdza sie z gór
przyczepę zaczyna bujac i zjezdzajac trzeba przyspieszyć ( jest to jeden z najczęstszych wypadków spowodowanych przez przyczepy.
aktualnie sprzedaja poduszki powietrzne ktore mozna wlozyc pomiędzy resory a karoserie to pomaga wyrownac auto.
ale tym autem jakim jechałes masz bardzo lekka kierownice nawet wspomagania nie potrzeba :-hehe
Daimler rewelacja :-K :-K :-K
-
daimler rewelka a ladunek z tego co mnie uczono zawsze jak najbliżej osi należy umieszczać
-
No wlasnie, a patrzac na zdjecie to wiekszosc auta jest przed osia przyczepy, dlatego stwierdzilem, ze powinien isc do tylu, zeby bylo bezpieczniej.. ale to nie temat o jezdzie z przyczepa, wiec sorry za OT.. pzdr
-
Daimler w pełni złożony.
Przesyłam pierwsze fotki.
[załącznik usunięty przez administratora]
-
I następne
[załącznik usunięty przez administratora]
-
i następne
-
i jeszcze kilka.....
-
Pipcyk jest boski - do galerii go :-za
-
swietna robota :-super :-super :-super
-
Jak znajdę oryginalne radio to będzie kropka nad „i”
-
Pipcyk czekałem na te zdjecia :-100points :-R :-gwizd
-
Zaniemówiłem :-100points
:-R :-R :-R :-R
-
Czy można powiedzieć więcej niż doskonała robota ???? Rewelacja :-10points :-V
-
Super, ciesze sie, ze niedlugo go bedziemy podziwiac na spocie na Slasku :) pzdr
-
:-10points
-
Dzięki wszystkim za słowa uznania.
na zdjęciach wszystko wygląda super ale wiadomo są jeszcze rzeczy do poprawy.
Reflektory mam oba do wymiany, bo jeden ma wybitą malutką dziurkę, brakuje mi automatycznej anteny, itp. itd.
Cześć okablowania silnika też do wymiany no i ta klimatyzacja …..... :-\
-
no pelny szacun. kot cie za to bedzie kochal jeszcze dlugo. ja z moim rozmawiam i nigdy mi sie nie zdarzyla awaria. jedno pytanko. gdzie robiles renowacje skory?
-
Witam!
Jak znajdziedziesz leflektory te mniejsze(wewnetrzne to daj namiary bo ja tez musze kupic. A radyjko to polecam takie ;D ;D ;D
poz adams
-
no pelny szacun. kot cie za to bedzie kochal jeszcze dlugo. ja z moim rozmawiam i nigdy mi sie nie zdarzyla awaria. jedno pytanko. gdzie robiles renowacje skory?
Skura jest ok. przebieg auta jest niewielki z( udokumentowany książką serwisową ~ 114 000 km ) Jedynie siedzenie kierowcy wymaga lakierowania.
Obicia drzwi sam odnawiałem, całe „wkłady” drzwi wykonałem na nowo i obiłem starym obszyciem.
-
Na ebayu są oparcia nowe do III serii w kolorze Saville Grey po 400zł sztuka
(http://i5.ebayimg.com/04/i/001/1f/f1/6c01_1.JPG)