FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Kamo-K2 w Marzec 01, 2014, 22:28:54 pm
-
Witam,
No cóż..... jestem nowym posiadaczem kota xj6 95. auto z moich młodzieńczych marzeń... :) Kompletnie nie mam zielonego pojęcia co z czym się je.... przeglądam forum i powoli ogarniam tajemnice tego auta. Ale mimo wszystko mam kilka pytań
1. Wysokie obroty na N i P co gdzie jak ???? (może jakiś schemat z opisem tego co znajduje się pod maską)
2. Wydaje mi się że auto mimo tego że bardzo ładnie zmienia biegi nie przyspiesza po zmianie ( jakby sprzęgło się ślizgało)
Proszę o wyrozumiałość za tak banalne pytania.
PS. Jeśli ktoś jest z Wrocławia i miałby chwilę aby pogadać face to face o tym kocie to proszę o info
-
Co do punktu 1 to winą za to należy obarczyć wymianę czujnika położenia przepustnicy i nie zaprogramowanie go. (temat nie raz poruszany na forum. Wystarczyło poszukać)
Co do punktu 2 to najpierw usuń wysokie obroty na luzie i wtedy sprawdź jak sprawuje się skrzynia.
Co do spotkań to zapraszam do działu SPOTY I ZLOTY. Tam znajdziesz informację gdzie i kiedy są spotkania klubowiczów. Najbliższe 22-23 marzec w Kępnie
-
Super.. bardzo dziękuję za info....
mam jeszcze jedno pytanie ... a mianowicie .....w momencie kiedy ruszam i wciskam pedał gazu ma on pewien luz tzn. nie ma równomiernego przyspieszenia łapie od pewnego poziomu obrotów ( nie wiem jak to wytłumaczyć)...
-
Przepływomierz powietrza sprawdz, lub dziurawa guma łącząca rurę filtra powietrza z kolektorem ssącym. Ja miałem dziurawą gumę , obroty były wyższe i mocy brakowało bo dostawał za dużo powietrza
-
Ok. Dziękuję za info. Jutro sprawdzę i dam znać.