FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: rybus3 w Luty 26, 2014, 20:17:31 pm
-
:-wstyd. Proszę o pomoc.dzis jadąc nagle mój jag stanął i zero odzewu. Jag to 3.0. X tyle 2004 rok.na gazie jeździł tylko do 4tys.wczoraj wymieniłem rurkę od odpowietrzenia skrzyni korbowej i odme. Dziś jadąc do com nagle ustal pałac go kreci ale tak jak by nie dostawaal paliwa na log tak jak by załapać chciał i nic pod kompem wyskoczyło mi obwod wtryskiwacza dla cylinder 1.2.3.4.5.6 wadliwe działanie. P0191 p0171 p0174. nie mam przelewu chciałem się dopiero wziąść za wszystko ale nie zdążyłem.macie może też numer bezpiecznika od imobilajzera. I polecenie kto założy przelew w wawie Płońsku Płocku lub Mławie z góry dziękuję i czekam na pomoc
-
Czizus, zanim klikniesz "wyślij wiadomość" przeczytaj to co napisałeś. Przeczytanie tych paru linijek było prawdziwym wyzwaniem :-thumpdown
-
Do gazu polecam Nowotczyńskiego w Mławie - robią naprawdę dobrze i do skutku.
Reszta wiadomości nieczytelna :)
-
Sorki pisałem w nerwach i z koma. Wiec chodzi o to.... Jag 3.0 pb log. 2004. Jechałem na com i nagle jag ustal. Przy zapalaniu kreci ale nie chce zapalić ani na pb ani awaryjnie na log. Po podłączeniu do kompa wadliwe działanie wtryskiwaczy od 1 do 6. Podniosłem maskę i przy akumulatorze na wiązce jest bezpiecznik był spalony wymieniłem go i nadal nic.
Pytania..
1.glowna przyczyna
2.ktore bezpieczniki i przekaźniki od paliwa.
3.od imobilajZera bezpiecznik
5.przycisk od strony pasażera co strzela przy wypadku gdzie on jest
PRZEPRASZAM I DZIEKUJE
-
Może emulator wtryskiwaczy z gazu padł, bo wszystkie na raz odcięło ;)
-
Nie mogę go znaleźć gdzie on może być zamontowany
-
Leć po kablach instalacji gazowej, jak wogóle masz emulator. Albo sterownik gazu ci padł też odetnie wszystkie wtryski
-
Emulator to jest ciśnienia paliwa na listwie, nie sądzę, żeby to miało cokolwiek do rzeczy. Tym bardziej, że na benzynie jest podobnie.
Poczytaj:
http://www.jaguarforum.co.uk/f26/x-type-error-code-p0191-21336.html (http://www.jaguarforum.co.uk/f26/x-type-error-code-p0191-21336.html)
http://www.jaguarforums.com/forum/x-type-14/p0171-p0174-p0191-p1236-codes-what-do-i-do-4869/ (http://www.jaguarforums.com/forum/x-type-14/p0171-p0174-p0191-p1236-codes-what-do-i-do-4869/)
http://www.jaguarforums.com/forum/x-type-14/p0171-p0174-help-me-please-51598/ (http://www.jaguarforums.com/forum/x-type-14/p0171-p0174-help-me-please-51598/)
Sprawdź jeszcze raz na spokojnie błędy, podaj je wszystkie tutaj (w pierwszym poście podajesz numerki, w poprzednim już nie mimo że coś powinno być).
W manualu:
http://www.jaguar.com/content/market/us/en/77491/x-type/Jaguar_X-TYPE_2002_Drivers_Handbook.pdf (http://www.jaguar.com/content/market/us/en/77491/x-type/Jaguar_X-TYPE_2002_Drivers_Handbook.pdf)
masz dokładnie opisane gdzie jest odcięcie dopływu paliwa (Inertia switch).
-
Zapalil na chwile spalony bezpiecznik f17 pod maska. Po wymianie co go krece to pali ten bezpiecznik znalazlem na forum ale nie rozumie po angielsku
-
No jak się bezpiecznik fajczy to niefajnie.
F17 w benzynie to bezpiecznik od wtryskiwaczy. Szukaj zwarcia albo któryś do wymiany.
To też wyjaśnia czemu nie pali. Nawet przy LPG rozruch jest na benzynie, więc nic dziwnego że nie daje rady.