FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Mysza w Luty 26, 2014, 09:52:59 am
-
Witam .. tak wiem , że nienawidzicie tego typu ludzi i postów. Zamierzam kupić Jaguara XF w silniku jak w tytule z ok 2009r. Napotykam ludzi o różnych opiniach o tych samochodach, dlatego chce zapytać was forumowicze jak się sprawuje ten samochód jak jest z jego awaryjnością , jak pracuje ten silnik? Dodam , że jeżdzę bardzo agresywnie i chciałbym oddać ten samochód na chip tuning , ktoś się orientuje jak on to przyswaja? Czekam na odpowiedzi i z góry dziękuję.
-
Jeżeli chcesz oddać samochód na "chip-tuninig", jeździsz agresywnie, to kup wersję XFR, 420 KM, które możesz realnie i bezpiecznie podkręcić. Znam 2 właścicieli XF-ów, którzy mają je od nowości mówią, że są bezawaryjne. Co do samochodów z drugiej ręki, bywa różnie. :-W
-
XFR ma bodajże 510KM. 416 ma SV8.
3.0d jest już znacznie bardziej dopracowany niż 2.7d i na pewno mniej awaryjny. Jeśli jednak jeździsz głównie po mieście lepiej kupić benzyniaka i ewentualnie zagazować jak ma być ekonomiczniej. Chyba, że chcesz mieć problemy z filtrem DPF bo nowe diesle miasta nie lubią.
-
Dzięki chłopaki za odpowiedź szczerze to szukam tylko diesla , więc benzyna nie wchodzi w grę jesli chodzi o krótką jazdę hmm , zawsze samochód rozgrzeje się do 90 stopni żadko kiedy robie jakieś małe dystanse , a możecie mi doradzić na co zwrócić szczególną uwagę ? co najczęściej trzeba wymieniać w samochodzie najczęstsze awarie ?
-
Jak w każdym aucie. Grubość lakieru, jakieś podejrzane spawy i łączenia. Czy zawieszenie nie ma luzów, czy nie ma wycieków. Jak zmienia biegi itd itp
-
i jeszcze jedna sprawa wychodziły wersje tylko z jasnym i ciemnym drewnem ? średnio mi się to podoba ale zawsze można okleic jakąś folią ;)
-
Było 5 wersji drewna na drzwi i 6 na deskę.
-
Od 1,5 jeżdzę wersją 3.0D 275KM. Uważam że mocy jest dość aby zorientować się że "KM-my) to nie wszystko w tym aucie by szybko jechać. Ja poszperałbym przy w zawieszeniu. Po co zwiekszać moc skoro bedziesz miał ograniczenia w trakcji.
-
Ja swojego chipowałem i powiem, że efekty są zadowalające :) do setki spokojnie urwałem sekundę a do 200 siedem sekund :)
A oto filmik po chiptuninu"
https://www.youtube.com/watch?v=lfd4R0ge2Yc (https://www.youtube.com/watch?v=lfd4R0ge2Yc)