FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: sznyro w Luty 14, 2014, 15:53:59 pm
-
Witam
Posiadam Kota s- type 3.0 z 2001r po zakupie ciężko palił aż przestał całkiem. Poprzedni właściciel wymieniał spaloną pompkę, okazało się, że wtyczka od przewodu (powrót paliwa)była uszkodzona i wylewało się paliwo. Po wymianie wtyczki nie mogłem uruchomić silnika po jakimś czasie silnik zapalił pracował dobrze po godzinie znowu dobrze odpalił. Następnego dnia już nie zapalił mimo wielu prób, na zaworku na listwie wtryskowej pokazało około 3-3.5 bar(mierzyłem pistoletem do pompowania kół), iskra jest. Raz na jakiś czas jakby zapalał na około 1-2s.
Po przekręceniu stacyjki na zapłon palą się wszystkie kontrolki gdy przekręcę kluczyk dalej i kręci rozrusznik świeci się tylko kontrolka od poduszki( tak powinno być).
na komputerze świeci się komunikat:
porte ouverte ar cote conduc panne clignot av gauche niv carburant bas niveau lave-glace bas
po tłumaczeniu w gogle tłumacz:
drzwi po stronie kierowcy ar otworzyć lewym migotanie av lvl Podkładka niskiej paliw o niskiej
Może miał ktoś podobny problem i ma jakiś pomysł co zrobić bo na starcie opadły mi ręce. ??????
-
Podłącz auto pod komputer i odczytaj błędy. Wtedy zobaczymy dalej.
-
Niezamknięte drzwi kierowcy.
Araria lewego kierunkowskazu.
Niski poziom paliwa.
Zupa w baku jest na 100% ?
Najprostsze rozwiązania są najlepsze. Dolej z baniaka 5 litrów i spróbuj. Sam się kiedyś tak wyrolowałem w jednym z poprzednich aut zaraz po zakupie. Pokazywało 1/3 baku a auto przestalo jechać!
-
Problem rozwiązany a mianowicie komputer nie wykazał błędów.
pomogło wykręcenie świec i wypalenie pod gazem na kuchence, były zalane.
dzięki za pomoc :-A
-
kolego w s-typie nie ma powrotu paliwa.
-
W takim razie co się dzieje z nadmiarem paliwa?
-
Niema nadmiaru wszystko przepala ;D
W tym sterowniku jest nadzór nad pompą paliwową i listwą wtryskową,listwa wysyła jakby sygnał ile potrzebuje paliwa a pompa to realizuje dodaje lub obniża ciśnienie zasilania.
-
w takim razie po co dwa przewody w pompie paliwa, i skąd bierze się paliwo które wraca do baku ?
-
Dwa przewody na dwie strony baku a paliwo nie wraca
-
zdejmowałem ten z czerwoną zapinką i palio wraca do baku