FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Ala w Luty 10, 2014, 12:47:54 pm
-
Witam, mam problem z Jaguar s-type automat, 3.0l + LPG, a mianowicie nierówna praca silnika na wolnych obrotach (wygląda to jakby falowanie) oraz szarpanie przy prędkości między 70 a 90km/h, dodam,że skrzynia ok,przepustnica też, nie wiem zupełnie co może być, proszę o podpowiedź, za wszystkie informacje z góry dziękuję
-
lewe powietrze, cewki, wtryski. jedź najpierw na komputer i podaj kody błędów.
-
Dokładnie jak pisze Karol. Za utrzymywanie obrotów jest odpowiedzialny silnik krokowy, warto więc sprawdzić. Problem występuje zarówno na benzynie jak i na gazie?
-
komputer nie pokazuje żadnych błędów,natomiast: cewki, wtryski i silniczek krokowy były sprawdzane
-
Właśnie na ten sam problem wstawiłem mojego kota do mechanika. W śodę opiszę co znalazł i jak jest diagnoza :-bry
-
komputer nie pokazuje żadnych błędów,natomiast: cewki, wtryski i silniczek krokowy były sprawdzane
Jeśli cewki i świece są sprawne to pozostało sprawdzenie czy kolektor dolotowy i wydechowy jest szczelny.
-
A może nieszczelność układu paliwowego i ciągnie powietrze, dlatego nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje? /cholerna Kuna/ :-zly
-
Miałem podobną sytuacje tylko w silniku 4,0 komputer nic nie pokazywał a okazało się ze łańcuch rozrządu przeskoczył o ząb
-
Miałem podobną sytuacje tylko w silniku 4,0 komputer nic nie pokazywał a okazało się ze łańcuch rozrządu przeskoczył o ząb
Obyś nie miał racji :-nie to złe proroctwo :- pojecia
-
Obym nie miał racji bo ja wymieniłem cały silnik wymiana rozrządu by kosztowała 15000 zl a silnik 6000 zl
-
Miałem fałszywe doloty powietrza , dziura w przewodzie gumowym ( wylot oparów oleju) . Został wymieniony i wszystko wróciło do normy .Przyczyn oczywiście może być wiele , dlatego życzę dużo cierpliwosci w poszukiwaniach usterki.
-
Gratki - upiekło ci się. Ja będę wiedział co u mnie pod koniec tygodnia - też wam napiszę na przyszłość :-gwizd
-
Witam!
Miałem podobnie i posiłkowałem się forum i dziekuje wszystkim za pomoc.
u mnie była walnieta cewka po wymianie gitara, przyczym uczulam ze nie każdy mechanik to znajdzie ja miałem tak ze komputer nie pokazywał nic natomiast i mechanicy mówili cewki ok, az znalazłem dobrego specjaliste i on sobie poradził, od razu zaznacze ze tez może być lewe powietrze mi tez to dolegało i było to bardzo trudne do znalezienia bo wężyki były ok a ty się okazało ze tzrebabyło nowy zacisk na wężyku odpowietzrenia wału korbowego, i sprawa nie spotykana była walnieta uszczelka przepustnicy kolektora /to takie czarne na kolektorze ssącym / jak się to uszczelniło to auto zrobiło się ekonomiczniejsze obroty idealne a przyspiesza jak to jaguar .... czyli jak rakieta ehe.
z tym lewym powietrzem to często mechanicy sa winni nie dopatrzą i sa problemy np. jak jest wymiana swiec sciagna kolektor i potem nie docisną wezyka czy cos i gotowy problem.