FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Jacatu w Luty 05, 2014, 13:54:48 pm
-
Przyszedł już czas na wymianę amorków moim aucie . Czy ma ktoś wiedzę na ten temat , które były montowane na 1-szy montaż fabryczny . Dla mojego S-type 2,5 z 2003r. policzyli 2000PLN za Sachsa i 1800PLN za Bilsteina . Czy to dobre ceny? Podobno nie ma w ofercie Monroe`a .Jesli ma ktoś wiedzę na ten temat chętnie przeczytam .
-
Cześć jacatu.
W moim założyłem bilstein-y . Tylko patrz obojętnie jaka marka żeby były utwardzone, a nie z regulowaną twardością. Dobierz charakterystyke trwardości do sprężyn, chyba, że wymieniasz kpl. Ja za kpl ma przód tył zapłaciłem 2,700. Jestem zadowolony :-V
-
Komplet przód ze sprężynami - 2700 ,tak mam to rozumieć ?
-
Sory piszę z telefonu. Kpl przód i tył amory i sprężyny
-
No to super cena ,podaj namiary .Masz mój Priv?
-
WDA wrocław. Namiary masz w poście warsztaty....... znajdź i powołaj się na klub i na mnie. Ul. Borowska 248 . Poproś Łukasza lub Krzyśka.
-
Dziękuję Dziki , za info. Pozdrawiam i zapraszam jak będziesz w okolicy.
-
Nie ma sprawy. Od tego tutaj jesteśmy :-super . Dzięki za zaproszenie. Do zo,
-
Witam,
Od kilku dni jestem świeżo-upieczonym właścicielem S-Type 2.7 V6 z 2004 r. mam pytanie odnośnie tylnego zawieszenia. Samochód przed zakupem został sprawdzony w salonie Toyoty (coś w stylu Pewne Auto pod kątem zawieszenia, napraw lakierniczych - łącznie przegląd obejmował 72 elementy) i już na protokole pojawił się zapis dot. lekkich stuków w tylnym zawieszeniu. Na początku (pewnie z zachwytu ;D ) w ogóle tego nie słyszałem, ale teraz po delikatnym poznaniu auta zaczyna mi to co raz bardziej przeszkadzać. Dźwięk jest mniej więcej taki jak lekkie stukanie gumowym młotkiem i pojawia się tylko przy małych prędkościach 20/30 km/h. Przy szybszej jeździe jest nie słyszalny. Co ciekawe.. odgłosy występują też na równej powierzchni, np. przy ruszaniu czy hamowaniu. Na szarpakach/kontroli zawieszenia nie pokazuje żadnych problemów (amortyzatory ponad 70%) i tu pojawia sie dylemat co to może być?
Dziś podjechałem do poleconego mechanika "od wszystkiego" i po rozebraniu stwierdził, że wszystko jest ok i jedyne do czego można się przyczepić to delikatnie pęknięta poduszka amortyzatora, która przenosi drgania na kabinę - ale z braku części nie był w stanie zrobić mi tego od ręki (podobno amortyzator jest w komplecie z poduszką - ktoś się orientuje?).
Zastanawiam się czy ktoś już wymieniał same poduszki amortyzatora? czy faktycznie są one razem?
bo nie za bardzo jestem skłonny wymieniać amortyzatory 75 %'owe.
Czytałem już opnie o serwisie Altamira i myślę, że warto się do nich wybrać
Ewentualnie orientuje się ktoś jaki mniej wiecej jest koszt takiej usługi u nich?