FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
		Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: Davidson89 w Luty 04, 2014, 07:43:24 am
		
			
			- 
				Panowie (i Panie, żeby nie dyskryminować). Wymieniłem moduł zapłonowy- to takie dziadostwo z pinami pod cewką zapłonową (poprzedni firmy BOSCH, nowy Intermotor). Nie znam się na elektromechanice. Stary miał 6 pinów (wykorzystywane było 5 pinów- tj. 2 pierwsze i 3 licząc od drugiej strony, czyli środkowy był wolny). Nowy ma 7 pinów- kolejność podłączenia zachowałem (ale ze względu na magiczną liczbę 7, po środku zostawiłem 2 wolne piny). Czy ilość pinów ma jakieś znaczenie i wpływa na kolejność podłączenia lub ich wykorzystania itp ? względem poprzedniego rozwiązania
 
 Czy takie połączenie jest poprawne- chciałbym się upewnić nim spalę sobie instalację w samochodzie ?
 
 
- 
				PIN 1 cewka
 PIN 2 12V +
 PIN 3 pusty
 PIN 4 pusty
 PIN 5 pusty
 PIN 6 pusty
 PIN 7 ECU
 
 (http://i59.tinypic.com/4r9pjn.jpg)