FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: termit_tm w Styczeń 18, 2014, 20:37:13 pm
-
Poniżej zamieszczam link do filmu z pracą mojego silnika jest to wersja 300KM 2002 rok stuki słychać raczej bardziej od góry wiec mechanik stawia na tuleje na tłoku czy ktoś już miał podobne objawy ? stukot czasami ustaje na jakaś chwilę
http://www.youtube.com/watch?v=cRuc6sJpAh8&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=cRuc6sJpAh8&feature=youtu.be)
-
Pokazałem to moim mechanikom, akurat byli u mnie. Oni stawiają na tuleje przy tłoku, a raczej jej brak :-thumpdown Dobrze to wróży. A powiedz mi , czy chodzi na wszystkie gary ? Bo nia za bardzo słychać przy tym kołataniu.
-
Ciężko powiedzieć ale chyba pali na wszystkie. Póki co nie wyciągamy silnika w poniedziałek zwalamy miskę to się okaże jak to tylko tuleja to może się go jeszcze uratuje.
-
Grunt żeby nie porysował gladzi
-
niestety z siódmej panewki został listek grubości kartki papieru .... nie ukrywam że to trochę dziwne bo auto ma stosunkowo niski udokumentowany przebieg a silnik w środku jest tak czysty jak by dopiero co zjechał z taśmy produkcyjnej
-
silnik został już wymieniony tylko że silnik który kupiłem był od Jaguara XJ 2005rok i nie posiada wymiennika ciepła na filtrze oleju, a mój silnik miał ten wymiennik czy nowsze silniki miały chłodzenie oleju rozwiązane w inny spisów ? czy po prostu przestali to stosować ?
mam jeszcze trochę dziwne objawy, gdy odkręcę korek oleju na pracującym silniku to obroty od razu spadają i auto nierówno zaczyna pracować czuć wyraźne podciśnienie na wlewie oleju tak jak by odma nie działała prawidłowo czy to normalne w tym silniku ?