FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: rybus3 w Styczeń 11, 2014, 15:10:21 pm
-
witam wszystkich.mam problem mianowicie chodzi o to ze moj kotek na benzynie wkrecal sie do konca 3.0 V6 pb/lpg a na gazie do 4000 tys. i przelaczal na benzyne dzis odlaczylem przeplywke na chwile i lipa na benz, i gazie dochodzi do 3 tys i dalej nie chce. dopiero co go kupilem mam go okolo 3 tygodni myslalem ze tylko gaz do regulacji ale magik od gazu powiedzial ze komputer od jaga czyta np tak ze podwojnie obroty. a i jeszcze jedno nie mam zrobionego przelewu benzyny o ktorym dowiedzialem sie z forum instalacja gazowa to stag 300 mozecie podrzucic kogos w warszawie albo okolicach plonska kto moze zalozyc taki przelew z gory dziekuje...jestem nowy wiec prosze nie denerwujcie sie pozdrawiam jaguar 2004.
-
Oczywista oczywistoscia jest to ze jak wypniesz przepływowerz a także kilkadziesiąt innych czujników sterownik wykryje błąd i przejdzie w tryb awaryjny w tym wypadku ograniczy obroty do 3000. Gazownik to deb.. ja mam Staga i jak jest dobrze zrobiony to Jag jeździ na gazie bezbłędnie. Przelew jest niezbędny do prawidłowej jazdy na benzynie wtedy też nie będzie wywala checka i rozkalibrowywal pompy paliwa. Jeżeli powyzej 4000 przełącza na benzyne to ma za mało gazu na wtrysku, odczytuje jego brak i próbuje przełączanie na benzyne.
-
Skasowałem błędy no i w poniedziałek muszę zrobić porzadek z gazem kid ktory zostal to P1582 of przepustnicy.konieczna wizyta w jagu czy wystarczy przeplukac benzyna?jesli jest ten glad to pewnie bed sensu jechac ma ustawienie gazu.
-
Wypnij aku na pól godziny.
-
W Stagu 300 można zaprogramować sterownik, tak żeby przełączał na na benzynę po przekroczeniu np.4000 obr/min. Możliwe , że tak jest u ciebie.
-
Napisz dokladnie jaki masz pod maska ten gaz, wtryski, reduktor i dokładnie model sterownika. Ja zakladam, ze dostaje mało gazu i sterownik przelącza na benzyne.
-
Zbyt mała ilość gazu też jest możliwa. Natomiast jeżeli przełączenie następuje na każdym biegu , bez względu na obciążenie silnika zawsze przy 4000 obr/min to stawiałbym na ustawienie w sterowniku.
Pomyśl o przeglądzie instalacji w serwisie . Za przegląd w autoryzowanym serwisie Stag-a wraz z wymianą filtrów płace ok 100 PLN
-
w wawie jest serwis staga???jeśli tak to podajcie gdzie to sobie podjade i będę miał z glowy.jak odlacze aku na pol godziny to nie nakopie sobie znowu bledow????
-
https://www.google.pl/search?q=warszawa+stag&oq=warszawa+stag&aqs=chrome..69i57j0l5.10623j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 (https://www.google.pl/search?q=warszawa+stag&oq=warszawa+stag&aqs=chrome..69i57j0l5.10623j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8)
-
Możesz też znaleźć taki serwis tutaj w zakładce "Montaż i serwis":
http://www.ac.com.pl (http://www.ac.com.pl)