FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: kamil25 w Styczeń 08, 2014, 17:03:28 pm
-
witam.za długo się nacieszyłem ze jest ok tak jak wcześniej pisałem wymieniłem termostat było jakiś czas dobrze do 300km wymieniłem komplet uszczelek pod głowica i ciągle to samo ten napis i spadek mocy nie jedzie.czyli jak na moje oko nie potrzebnie wymieniałem to wszystko bo problem tkwi gdzieś indziej ratujcie co to morze być. noodloop motor dodam jak dziś go odpaliłem rano to tez od razu się zapaliło na zimnym a wcześniej po przejechaniu nie mniej 300km się pokazywało.
-
witaj.
1. zmień język na angielski http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,17261.0.html
2. podłącz auto pod komputer odczytaj kodów i podaj.
w przypadku "check engine" albo "failsafe mode (noodloop)" w kompie zostają kody jak do tego doszło.
-
problem ten męczył mnie od czasu zakupu zawsze ukazywał się na dłuższej trasie,jak w kółko Macieja jeździłem to nic się nie działo teraz to już na zimnym silniku się to zapala lampka na pomarańczowo potem potem czerwona i na biegi jałowym chodzi.tryb awaryjny.nie mam kompa jak tylko do weekendu załatwię to postaram się wrzucić jakie błędy wyskoczyły,ale z poprzedniego podłączenia nic nie pokazało.
-
witam.byłem u mechanika nic nie wykryło z błędów tylko usterka cewki 4 cylinder[który to jest ten 4 cylinder],ale podpowiedział co może być przyczyna ze auto wchodzi w tryb awaryjny to zapowietrzony układ chłodzenia.pompa wody przecieka i płyn się leje na pasek i cały silnik .też macie takie zdanie??? i jeszcze jedno cewki kupiłem komplet i świece 2lata jeździłem jedna padła dla czego???może jakieś podpowiedzi
-
jaki rocznik? jaki silnik?
-
silnik 3.0 1999rok
-
(http://i43.tinypic.com/5ajtac.jpg)
-
co do cewki jak dobrze patrze to na szczęście od strony kierowcy,nie trza kolektora zrzucać.co do pompy zamiennik czy oryginał bo różnica cenowa jest znaczna bo chce zamówić jutro i do weekendu będzie kotek mruczał
-
a czy silnik dalej w trybie awaryjnym? błąd cewki dał się skasować? leci z pompy? brakuje płynu?