FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Ogólny (Tematy Jaguarowskie i nie tylko) => Jaguar News & Jaguar Scena => Wątek zaczęty przez: kyrios_paulus w Luty 26, 2009, 18:27:11 pm
-
(http://log.autogespot.com/02-2009/crosj/1.jpg)
?????? :o :'(
-
Mam nadzieję, że nie. :-wstyd
Po raz
Kot ma sieć sprzedaży połączoną z LR, to nie było by sensu wstawiać do salonu coś co jest prototypem, tam gdzie stoją najlepsze terenówki świata.
I po dwa
Kombi X-Typa chyba nie odniosło sukcesu, to po co powtarzać to z XF.
A w ogóle jak patrzę na to zdjęcie, to zacytuję znajomego. To jest poprawianie siekierą po heblu.
-
iX kombi to na bank niewypal Jaguara, dziwie sie, ze taka marka chce znowu popelnic zamach na swoich klientow.. pzdr
-
TATA rządzi, tylko patrzeć, a pojawi się dostawczak albo jakaś konkurencja dla Smarta na bazie TATA Nano.
Dla mnie FUJ :-thumpdown
-
i pewnie wersja pickup... pzdr
-
kombajny juz sa... ;D ;D
-
buhahahahahaaha
jeżeli ktoś z was w to uwierzył, że w ogóle w jakichkolwiek planach gdziekolwiek i w śnie któregokolwiek z projektantów w Jaguarze ktoś wpadł na coś takiego.... to znaczy ze macie problem z narkotykami
Nie- tak długo póki JLR ma obecny właściciel :-thank
-
A według mnie coś ala seia 1 bmw czy audi A2 będzie i to szybciej niz nam wszystkim się wydaje
-
witam,
to jest zly koncept, ale od czasu x type'a z wnetrznosciami mondeo i kluczykiem ala transit i wersja estate niewiele moze zaskoczyc
pzdr
marek
-
Wtedy Jag był we włościach Forda. Teraz nie jest już nastawiony na nieprzeszkadzanie większemu bratu, więc trochę dziwi...
-
...mnie nie...,
w korporacjach dziala nieskomplikowana logika - tabelki z increase'm
inaczej przepadasz.
dla mnie XF to porazka - ale klienci to kupili - stad nastepny pomysl jak na zalaczonym powyzej obrazku
klasyka jest dla smakoszy - codziennosc jada w innych lokalach
dla mnie sa dwa synonimy dlugowiecznosci w motoryzacji
jagy XJ - ponad 40 lat w tym samym stylu
mercedes G - prawie 40 lat w tym samym stylu
milo jest zyc w towarzystwie tego samego - tak mysli czlowiek klasycystyczny :-super
zmieniajmy ciagle cos wokol siebie - tak mysli modernista :-thumpdown
pzdr :-W
marek
-
Konserwy wymierają w zatrważającym tempie... ;D
mercedes G - prawie 40 lat w tym samym stylu
30 lat.
-
... jestes precyzyjny...,
nie jestem milosnikiem gwiazdy - chociaz zrealizowalem im...
Gelandewagen - ujrzal swiatlo dzienne w 1976 roku - i tak naprawde jest to dzielo inzynierow z Gratz'u,
rozwojowa w zakresie podzespolow konstukcja Haflinger'a
jako dzieciak mialem przyjemnosc przejechac sie tym cackiem
kilka lat temu wsiadlem i bylo mi smutno S-Klasse, tylko trzeba miec sprawne ledzwie przy wsiadaniu
ale powtarzam, kto ma pieniadze ten rzadzi
iest jeden wyjatek rzadzi wlasciciel Jaga :-tylko
pzdr
marek
-
Według moich danych G klasa ujrzala światło dziennie w 1979 roku. :-V
-
jak napisalem wczesniej - jeste szczegolowy,
mam wrazenie ze laczy nas rok produkcji,
to auto jezdzilo po Europie - przed rozpoczeciem produkcji - gwiazda chciala rozpoznac "potencjalny" rynek
data oficjalnego wprowadzenia modelu do sprzedazy jest sluszna,
ale sprawdz, kiedy "wylonila sie z linia XJ'a" - tez nie pasuje do poz. RokProdukcji
pzdr
m
-
Jest wiele samochodów, które pomimo wielu lat na rynku zachowały swój niepowtarzalny charakter:
- 911
- Wrangler
- XJ
- Deefender
- FSO Polonez :-hehe :-hehe,
ale widzę, że Jaguar chyba systematycznie opuszcza to grono np. XF- samochód ładny i udany, pod względem technicznym też pewnie OK, ale siedząc w środku zastanawiałem się co też kryje się pod tymi przysłonami na tunelu środkowym, myślę sobie: popielniczka z masy perłowej, elegancki uchwyt na ogromne cygaro, imbryk do parzenia herbaty codziennie o 17:00, otwieram pierwszy z nich- cupholder, otwieram drugi- double cupholder.
O ZGROZO!!!!
Zabiło mnie gdy przeczytałem, że podświetlenie konsoli środkowej jest inspirowane........ telefonem komórkowym.
Firma ze stuletnią tradycją, utożsamiana z luksusem i dobrym smakiem czerpie inspiracje z kawałka błyszczącego plastiku, który facet w niebieskiej koszuli, z żółtym krawatem opchnie Ci za 1PLN+ vat.
Nasuwa się jedno: czy niebyłoby lepiej, gdyby Jaguar podzielił los takich marek jak: Hispano-Suiza, Horch, Itala, został by zapamiętany jako obiekt marzeń, a nie jako coś co dostaje się jako bonus do nowootwartego rachunku bankowego w czasach kryzysu.
Tak se tylko piszę ;D