FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Adam1979 w Grudzień 07, 2013, 22:12:00 pm
-
Witam czy ktos wie czemu od strony pasarzera dmucha cieplym a od kierowcy rzuca lodem ?
elektro zawory wymienione mozliwe ze chlodnica zamulona?
Połączono
dodam ze jak auto ma powyrzej 2000tys obrotow robi sie cieplejsze powietrze ale tylko od pasarzera
-
Nie pomoge ale dorzuce pytanko dla znawcow ...mam do pracy 7km i po przejechaniu ok 5km wieje cieple powietrze ..duzy silnik i pewnie tak musi byc ..ale czy nie moznaby jakos tego cieplego wydmuchu troche przyspieszyc???
-
Bogda, przed wyjazdem do pracy ognisko pod silnikiem rozpal... :D
A tak poważnie mi. VW dokładał Webasto do grzania silnika przed opaleniem ale to tylko w dieslach występowało... :P
-
Nie pomoge ale dorzuce pytanko dla znawcow ...mam do pracy 7km i po przejechaniu ok 5km wieje cieple powietrze ..duzy silnik i pewnie tak musi byc ..ale czy nie moznaby jakos tego cieplego wydmuchu troche przyspieszyc???
wcześniejsze odpalenie i poczekanie , jak sobie pochodzi , albo inwestycja w webasto
-
ja kiedyś w jakim aucie miałem uszkodzony przewód do nawiewu i też ziało chłodem
-
wiecie co? mi to pachnie padniętymi termostatami... Ja w swoim Jagu (3.0 v6) zanim wyjade ze swojego osiedla domków (maks 800m) mam na tylke ciepłą wodę że uruchamia się lpg (31stopni), kolejne 200m (dwa skrzyżowania) i już włączają się nawiewy (nie wiem, czy też tak macie, ale póki nie będzie dostatecznie ciepły nie włączy się nawiew, żeby nie dmuchać zimnym powietrzem). W pełni ciepły nadmuch włącza się góra po 1,5km od domu...
-
popieram, marcin_ica ma racje, max 800 metrów auto łapie temperature