FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: Jakub32 w Luty 20, 2009, 17:09:47 pm
-
Czy dyfer z X300 będzie pasował do XJ40, oczywiście taka sama pojemność silnika.
-
Dyfer wymieniony, objawy miałem dokładnie takie jak ktoś wcześniej opisał, czyli buczenie przy zdjęciu nogi z gazu zwłaszcza przy małych prędkościach. Buczenie nastąpiło nagle, było cicho, a następnego dnia już nie. W starym dyfrze wymieniłem łożysko na półosi od strony, która hałasowała, ale zabieg nie dał rezultatu. Kupiłem most ten
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=550492795 (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=550492795)
Dziś odebrałem auto, most cichutki, uśmiech na twarz powrócił. Most jest dużo młodszy od auta, a pasował bez najmniejszych problemów.
-
Panowie, szybka piłka czy ten dyfer
http://www.allegro.pl/item559702693_tylny_most_dyfer_do_jaguar_xj_xj8_3_2_4_0_v8_1998.html (http://www.allegro.pl/item559702693_tylny_most_dyfer_do_jaguar_xj_xj8_3_2_4_0_v8_1998.html)
będzie pasował do mojego XJ40 4.0L z 1992 roku??
pozdrawiam
AleXander
-
Czy KTOŚ może potwierdzić, że dyfer od silnika 3,2 zainstalowany w aucie 4,0 bedzie "szybszy" ???
-
dziękuje za odpowiedź na moje pytanie ::) ::)
czy nie jest tak że dyfer od 3,2 założon na 4.0 się szybko przemieli i znów będzie do wymiany??