FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: tet w Listopad 21, 2013, 21:57:32 pm
-
Jaki jest koszt samej wymiany ? Cześci dostarczyłem do warsztatu czyli miskę i uszczelkę. Za samą wymianę mechanik woła 900zł
-
Przecież to nie wymaga specjalistycznego sprzętu. 900 zł za wymianę? Kilka śrub i uszczelka? W jakim mieście są takie ceny? :-boks
-
900zł?? Chyba 90??! Przecież to chwila roboty. 900 to byłoby sporo łącznie z olejem i filtrami.
-
Mechanik spadł z konia chyba. W ASO około 240zł biorą.
-
A czy to nie jest jak w przypadku mondeo że trzeba pół auta rozbierać silnik podnosić itp ? Mechanik coś wspominał o zbieżności.
Połączono
W ASO wymiana bez części 2000zl Proszę o skasowanie tematu. Nie zamknięcie tylko skasowanie.
-
Zaraz zaraz.. bo nie łapie czegoś. Pytasz jaki jest koszt wymiany. Odpowiadamy na pytanie. Różnice są diametralne. Nawet gdyby wymagało to ustawienia zbieżności, zdjęcia maglownicy to i tak 900 zł to kosmos, nie mówiąc o 2 tys. W X 350 3.0 V6 zdejmujesz osłonę silnika i to tyle jeśli chodzi o "rozbieranie silnika" jeśli w ogóle można to tak nazwać. Temat z różnicami cenowymi jest bardzo ciekawy dlaczego ma być skasowany? :- pojecia
Wymiana miski olejowej to nie jest chirurgia plastyczna, nie wymaga Bóg wie jakich umiejętności i narzędzi, a Jaguar XF to nie statek kosmiczny. Skąd takie ceny? ?????? ?????? ??????
P.S. JaguarParts zapewne miał do czynienia z XF w wersji benzynowej, może niech się wypowie ile wymaga to pracy i jaki zakres czynności?
-
Ja nawet byłem w trakcie pisania posta ale klikając wyślij zobaczyłem prośbę o usunięcie tematu więc zrezygnowałem z odpowiedzi.
Dla mnie obie ceny to kosmos i ewidentne robienie z klienta idioty! Miałem kilka XF na rozbiórkę, miałem też XJty nowe i starsze. Demontaż miski z silnika, który leżał na podłodze zajęło mi max 20min i miałem o tyle gorszą sytuację niż mechanik, że musiałem silnik przechylić i odkręcając śrubki patrzeć czy mi zaraz na klatę nie poleci. Mechanik tylko daje auto na podnośnik, zdejmuje plastiki i popijając kawkę i paląc papierosa odkręca sobie leniwie śrubki.
Ja demontowałem diesle oraz 4.2 . Nie sądzę, że 3.0 różni się czymkolwiek.
-
Żeby nie zakładać drugiego tematu mam pytanie do Jaguar Parts Czy jest możliwość zmiany silnika na mocniejszy ? Aktualnie posiadam 3.0 v6 benzyna 238km to jest taki sam jak w s-type 2003-
-
Niestety nie. Oczywiście jeśli masz bardzo dużo pieniędzy to możesz kupić bitego 5.0 na części i przełożyć wszystkie potrzebne podzespoły do swojej budy, ale to jest gra nie warta świeczki. Jeśli 3.0 jest za mało elastyczny to go sprzedaj i kup mocniejszą wersję.
-
Tak z ciekawości sprawdziłem sobie parametry techniczne wersji 3.0 V6 i faktycznie nie jest do najbardziej optymalna wersja silnikowa tego auta.
Pali podobnie do mojego 5.0 a przyśpiesza zdecydowanie słabiej (8,3 vs 5,7). Tak się zastanawiam czy koszty utrzymania/serwisowania są również podobne?
-
W przyszłym miesiącu leci na modyfikacje silnika + nitro
-
jakie modyfikacje? instalacja sucha czy mokra? jakie dysze przewidujesz?