FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: gesiog1 w Luty 18, 2009, 19:10:19 pm
-
latem przesiadam sie z"16" na "18".interesuje mnie co zaleca firma w oponach 245/45/18 i na tyl 255/45/18.koleczka pochodza od xkr-a.kiedys "zwierzu" pisal na forum,ze cisnienie to 3 atm. szukam potwierdzenia,czy to napewno takie ma byc!!!
-
zazdroszcze bo sam poluje na te kola :) wszystko pasuje i nic nie obciera/wystaje?
-
podłokietnikiem znajduje sie naklejka pokazuje ciśnienie
i dla opon 245/45/18 przód 26lbf/in2 (1.769 atm)jazda komfortowa do 160km/h: maksymalne ciśnienie 32lbf/in2(2.177)-ciśnienie normalne
tył 255/45/18 28lbf/in2(1.9 atm) maksymalne34lbf/in(2.31atm)
-
dzieki jarek,calkiem zapomnialem o tej nalepce w podlokietniku,rano popatrze,z tego co mowisz to cisnienie jest takie jak teraz pompuje normalnie w "16"-stkach.czyli co ,ze kolega zwierzu za mocno pompowal koleczka na 3 atm.???
-
Ja w XJR'e pompuje do 18'ek 2,2-2,3 i nie ma co pompować więcej, bo strasznie trzęsie.
-
twardosc to jest jedna strona medalu, ale jak przesadzisz i bedzie za miekko to trafisz na odpowiednia dziure w drodze, ktorych jest niemalo i felga sie pokrzywi.. mialem juz tak.. pzdr
-
Zgadzam się z tobą Radek, ale spece z Coventry uznali 18", więc co począć, oryginał to oryginał, jedyne co pozostaje to slalomik między dziurami. Teraz po zimie to się dopiero zacznie :'(
-
Ja zawsze jezdze wiekszymi kolami niz auto wychodzi seryjnie, trzeba sie po porstu nauczyc jezdzic.. pzdr
-
Właśnie się dowiedziałem, że jestem dupa nie kierowca, dzięki Szpulek.
-
Nigdzie tak nie napisalem..
-
;D ;D
-
:-super
-
Kiedyś jak omijałem dziury zatrzymali mnie gliniarze, kazali dmuchać w alkomat, gdy to nie pomogło zawieźli mnie na krew. Powiedzieli że w życiu nie słyszeli takiej głupiej wymówki że ktoś omija sobie dziury. :-K
-
Niestety maja prawo Cie zatrzymac i dowiezc na badania. Szczerze to ja wole dmuchnac w alkomat niz pozniej prostowac felgi.. pzdr
-
Dmuchanie jest całkiem przyjemne, niekoniecznie w alkomat ;D
-
true true..
-
wracajac do tematu;dwa latka poszukiwalem tych pieknych "milanow" ,takze z przyjemnoscia pocierpie
-
to sie jeszcze pochwal gdize dorwales i ile zaplaciles za komplet :) pzdr
-
szukal po swiecie,kupil na allegro przez przypadek,nieobylo sie bez niespodzianek(jedna lekko krzywa-do prostowania,ale juz wszystko gra) no,ale jak zwykle sprzedawca och i ach , a okazyje sie ,ze tak zrobi cie w konia.dziadostwo i tyle,szkoda gadac.
-
gesiog1, czy te felgi maja wymiary: 8Jx18CHx33 przod i 9Jx18CHx33? Pytam bo znalazlem w takim rozmiarze i zastanawiam sie czy beda pasowac do 300tki.. pzdr
-
moje przod to 8,5 i tyl 9( numery fabr. mxd 6154 ab i mxd 6154 bb).wejda napewno.
-
a jakie maja ET? pzdr
-
et 33,dzisiaj zalozylem,moze troche pospiesznie,no juz nie dalo rady czekac hehe. weszly bez problemow.potem moze rzuce jakies foty.u nas w domu "szlaban" na kompa,jak cos to dopiero w sobote.zajeeeeebiaszcze.
-
czekamy na zdjecia :-za
-
zdjecia wkrotce.zalozylem "goodyear eagle f1",i teraz naprawde jest "odejscie".troche trzeba sie przyzwyczaic do szerokich opon,ale idealnie kleja sie do szosy.jestem zadowolony,baaaardzo zadowolony.
-
f1 gsd3 niezle sie klei, ale jest droga i bardzo szybko sie zuzywa.. nie karz sie prosic o fotki, kiedy beda? :) pzdr
-
piekne "milany"
[załącznik usunięty przez administratora]
-
widze, ze to jednak nie jest gsd3, ale i tak wyglada pieknie :) dzieki za dowiedzenie tego, ze kola o tych rozmiarach (et w felgach) jednak sie mieszcza, teraz moge spokojnie udac sie na zakupy :) pzdr
-
tak,to f1 asymetric,nastepna generacja.na poczatku wrazenia troche dziwne,nawet przez chwile myslalem,ze to byl blad(przejscie z 16 na 18),inaczej czujesz auto.kwestia przyzwyczajenia.kola wchodza idealnie.dobry zakup.felgi sa w "zlotawym odcieniu",co poteguje wrazenia.fura naprawde sie "pasie"
-
no to teraz sesyjka i zdjecia do galerii :) pzdr
-
tak,kurna jak se wstawie nowa szybe. :-K :-K :-K.sie wziela i pekla.jutro chyba wstawie.
-
A masz podgrzewana? Pytam bo wczoraj lakiernik powiedzial, ze przy wyjeciu szyby moze popekac i nie wiem czy sie na to decydowac, jakie sa ceny podgrzewanych szyb? Pewnie za oryginal to trzeba majatek zaplacic ;) pzdr
-
Szyba o dziwo bardzo tania jest. Ktoś pisał na forum ze ok. 600-700zł podgrzewana.
-
oryginal z XXX? pzdr
-
Był temat na forum o częściowym podgrzewaniu szyby przedniej, chyba nawet zakładany przez Profesorka w S-Type i tam właśnie padła odpowiedz że w okolicy 700zł. Ale czy to oryginał tego nie wiem. Akurat byłem po wymianie szyby w Renault Megane II wraz z czyjnikiem deszczu i faktura wyszła 1992zł. Także gdzie Renault, a gdzie Jaguar i skąd te ceny.
-
moja bedzie nie podgrzewana,cos okolo 1000.pilkington.podgrzewana kosztuje okolo 1700,takie mialem propozycje z wroclawia od "jaan szyby".jak wstawia to opisze co i jak.
-
jak juz wyjmujesz szybe zrob podsufitke.
-
czesc jarek,nie pomyslalem z podsufitka.jasna cholerka.szyba "triplex"placilem 1080 pln plus montaz.
-
Dowiadywalem sie tutaj na miejscu, pilkington grzany do x308 (chyba to samo co x300?) to 1230zl, pzdr
-
nic tylko handlowac szybami !
-
ceny. raz pojechałem na "open house"(firma robi specjalny dzień pokazowy jak również sprzedaje czesci taniej) do XKS-unlimited okolo 350 mil .patrze a tu maja przednia szybę do Etypa 2+2 za $250 rewelacja kupuje pytają sie czy zabiorę czy maja wyslać (bylem XJS-em trochę ciężko zabrać)
niech wysylaja (zapomniałem sie spytać "ILE" po powrocie z wycieczki(dwa dni) szyba czeka na mnie pod domem plus rachunek za dowóz $350.
szyby do x-300 to cena $450-700
po oczyszczeniu kleju-gumy niech połoza nowa szybę i sprawdza czy wszędzie dobrze dolega jesli po przyklejeniu będziesz mial naprężenie na szybę to znowu pięknie.