FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
		Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: barto480/daimler w Listopad 10, 2013, 19:54:29 pm
		
			
			- 
				Witam daimler 4,0 1990r
 
 Panowie czy lepiej wymienić cala przepustnice czy kupić od nowszego modelu inna i przełożyć czerwony regulator pytam bo wyskakuje mi błąd 117 .A do rocznika 90 przepustnicy na alleg.. brak  a są od nowszych które nie pasują bo nie maja połączenia z gruszką tempomatu.
- 
				"czerwony regulator" ? Chodzi Ci o czujnik położenia przepustnicy (TPS) ten na dole co jest ?
 Powinny pasować od nowszego, tempomat jest tak samo rozwiązany aż do 98 gdy weszły silniki V8.
- 
				tak przepraszam chodziło o czujnik położenia przepustnicy. Od młodszego rocznika typu będę musiał przełożyć to cięgno od gruszki tempomatu .
 
 Nie wiem czy kolory kabli będą się zgadzały z moimi kolorami w moim modelu połączenie jest na 6 kabli i jest to duża okrągła kostka a w nowszych mała kostka
- 
				czy przepustnica z silnika 3,6 litra będzie pasowała do mojego 4,0 ?  
 
 silnik 3,6 jest z 88 roku mój z 90 ?