FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: barto480/daimler w Listopad 10, 2013, 19:54:29 pm
-
Witam daimler 4,0 1990r
Panowie czy lepiej wymienić cala przepustnice czy kupić od nowszego modelu inna i przełożyć czerwony regulator pytam bo wyskakuje mi błąd 117 .A do rocznika 90 przepustnicy na alleg.. brak a są od nowszych które nie pasują bo nie maja połączenia z gruszką tempomatu.
-
"czerwony regulator" ? Chodzi Ci o czujnik położenia przepustnicy (TPS) ten na dole co jest ?
Powinny pasować od nowszego, tempomat jest tak samo rozwiązany aż do 98 gdy weszły silniki V8.
-
tak przepraszam chodziło o czujnik położenia przepustnicy. Od młodszego rocznika typu będę musiał przełożyć to cięgno od gruszki tempomatu .
Nie wiem czy kolory kabli będą się zgadzały z moimi kolorami w moim modelu połączenie jest na 6 kabli i jest to duża okrągła kostka a w nowszych mała kostka
-
czy przepustnica z silnika 3,6 litra będzie pasowała do mojego 4,0 ?
silnik 3,6 jest z 88 roku mój z 90 ?