FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: seba78 w Październik 17, 2013, 22:25:55 pm
-
Witam
Dość głośno mi syczy z miejsca z okolic obudowy zaworów
(http://imageshack.us/a/img36/4513/hpvy.jpg)
Czym to najlepiej uszczelnić? Czy ma to wpływ na to, że jak silnik jest zimny to ma nierówne obroty?
Dzięki serdeczne
Pozdrawiam
-
Koszta nie są groźne. Nowa część ta okrągła - zawór AJ83695 kosztuje około 34 GBP, a przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej (VIN od M45255 do M62935) AJ82705 42GBP lub (VIN od numeru M62936) AJ88039 27GBP.
Ten zawór okrągły przyczynia się do powstawania błędów
P0171 - Bank1 mieszanka spalania zbyt uboga
P0174 - Bank2 mieszanka spalania zbyt uboga
Dokładnie te, które odczytał komputer.
-
Jesteś wielki, a czy to ma wpływ na moc i szarpanie na zimnym silniku?
-
Seba no jasne że ma. Każde "lewe" powietrze powoduje nierówną pracę silnika i spadek mocy.
p.s. powiedz lepiej kiedy zabieramy się za tunning tej jedynej w PL białej eRki? Ja bym zmienił koło na kompresorze na mniejsze i zaraz by było z 500 tygrysów pod maską 8)
-
Objawia się najpierw syczeniem, brakiem mocy i szarpaniem silnika.
Podaj 6 ostatnich cyfr vinu. Jest jeszcze jedna rurka, która pasowałoby do kompletu wymienić.
-
:) jeszcze daleka droga na razie muszę zrobić by odzyskał swoją seryjną moc następnie bezpieczeństwo (zawieszenie) a później ;D kto wie, myślałem już o modyfikacji kompresora.
Ciekawe czy ktoś z forumowiczów już to robił?
-
myślałem już o modyfikacji kompresora.
... chyba o dodaniu podtlenku LPG :P
-
:) Nitro z butli w zapasie
-
I wszystko jasne. Zamawiaj te 3 rzeczy najlepiej nowe, bo inaczej nigdy nie dojdziesz co z tym autem jest nie tak
- odpowietrznik skrzyni korbowej AJ87773
- przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej AJ88039
- wąż odpowietrzający drugi bank AJ88045
Cena w UK około 100 funtów.
Wywala ci błędy na obu bankach. Ja na twoim miejscu wymieniłbym oba przewody. Raz, a dobrze i problem zażegnany.
-
Znowu odgrzeje kotleta.. syczy mi z odmy i faluja obroty. Kot 3.0V6 sprzed liftu 2000r. Peknieta jest rurka/kolanko? Nie wiem, nie widze dokladnie, za kolektorem ssacym w kazdym badz razie na kolanku przy grodzi. Gdzie moge dostac ta czesc poza serwisem? Czy kombinowac z rurkami olejoodpornymi ze sklepu moto. Widze ze temat niejednokrotnie poruszany ( pod roznymi nazwami) wiec i pewnie wiele rozwiazan technicznych w tym zagadnieniu?
-
wysłałem @
-
Dzieki :-thank Jednak musze przynajmniej tymczasowo cos "wyrzezbic". Zapewne udalo by sie zastapic owe kolanko jakims innym gumowym badz silikonowym, nie znam jednak srednic, bez wyjecia tego cuda.