FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Piosiu w Październik 08, 2013, 15:10:02 pm
-
Witam,
posiadam s-type rok1999 .Pytanko, jak świeci mi przycisk klimatyzacji to znaczy że klimatyzacja jest włączona czy wyłączona ? i mam jeszcze jedną prośbę ma ktoś może rysunek techniczny gdzie znajduje się nagrzewnica w s-type rok 99
-
zaświecenie się kontrolki sygnalizuje prace klimatyzacji
-
Nagrzewnice znajdują się za deską rozdzielczą. Trzeba ją zdjąć aby się dostać. Mam to za sobą więc jak coś to pytaj. Co pamiętam to odpowiem
ps
http://www.jagrepair.com/images/AutoRepairPhotos/TG%20S_Type.pdf
Strona 64 masz rysunek całego zespołu nagrzewnic.
-
tak szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć miałem zupełnie zimne powietrze- gdy ogrzewanie miałem na ful, dzisiaj kupiłem środek do czyszczenia chłodnic ,wypłukałem całą instalację i zalałem nowym płynem teraz już nie leci zimne lecz lekko ciepłe. Zmiany które spowodowały to było wymiana zbiorniczka wyrównawczego-stary pękł od czasu zmiany z pękniętego na nowy upłynęło 6 miesięcy tak długo stał bez jeżdżenia teraz już nie gdzie szukać dalej
-
u mnie w instrukcji obsługi pisze :naciśnięcie przycisku A/C powoduje wyłączenie systemu klimatyzacji.
jak zostawiam zaświecony przycisk to po wyłączeniu silnika i ponownym go uruchomieniu przycisk świeci ,a jak przycisk nie świeci gaszę silnik i ponownie go zapalam przycisk też nie świeci ,więc się już pogubiłem.Auto mam świeżo zakupione i w te zimne dni nie wiem jak to działa.
-
sprawdź elektrozawory, to częsty problem w S-Type'ach, sporo jest o tym na forum.
-
Witam,
podepne się pod ten wątek..... mam taki problem... i nie wiem co to może być... a więc.... gdy jade szybciej to słabo chłodzi klimatyzacja, a gdy jade powoli lub stoje to klima chodzi tak jak powinna... nie wiem gdzie szukać usterki ?
Pozdro
-
elektrozawory obok chłodnicy. Standard. Nie ma co szukać, można w ciemno wymieniać. We wszystkich jagaurach jakie miałem były do wymiany, a w większości tych co przyjeżdżają na montaż LPG też są padnięte. One jakoś w środku się strasznie brudzą i blokują. Próbowałem jeden rozebrać i wyczyścić, ale raczej się nie da bo jak już jest do wymiany to zwykle tak zgnity, że śrubki się urywają. Przy okazji dodam, że nie warto kupować używek, bo albo przyjdzie zepsuty albo zaraz padnie, a wymiana do fajnych nie należy bo ciasno tam jest
-
gdzie dokłądnie ich szukać? Też mnie czeka wymiana...
-
stojąc przed autem po lewej stronie chłodnicy wody, mniej więcej w połowie jej wysokości.