FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: darek s w Październik 05, 2013, 09:50:03 am
-
Mam pytanie czy wie ktoś jaka jest procedura wymiany elektrozaworow ogrzewania bo niewiem jakie dlatego zabrać i którędy donich dojść jaguar s type 4.0 .Zgury dziękuję . :-kogutki
-
jeżeli chodzi o ten najczęściej padający to jest on zamontowany obok chłodnicy wody. Może Ci się udać do niego dobrać od dołu auta (stojąc przed autem jest on po lewej stronie) albo kombinuj od góry.
-
Witam,
też nie mam ogrzewania w moim kocie.Czy jest możliwość w ogóle wymontowania tych elektrozaworów i jakoś
to połączyć bo zbliża się zima .
-
Widzę że nie jestem osamotniony w tym problemie :)
-
Udało mi się dzisiaj ominąć elektrozawory .Kupiłem zwykły trójnik. i połączyłem to co wchodziło do elektrozaworów połączyłem opaskami z trójnikiem i w kocie zrobiło się gorąco ;D
-
Ok ale jak się do noch dostałeś bo ja właśnie niewiem którędy
-
otwierasz maskę, lewa strona tuż przy chłodnicy , i na samym dole ,mało miejsca ale trochę cierpliwości i będzie ok. :)
-
Ciemno to widzę
:) :)
-
No i zrobiłem sam nawet nie tak przerombane jak myślałem jak coś to chentnie pomogę jak tozrobić :-A
-
Ja bym chętnie skorzystał z wiedzy jak tam się do nich dobrać, i ogólnie jak połączyć te węże ze sobą pomijając te elektrozawory, bo jeśli mnie pamięć nie myli do tych elektrozaworów schodzi się 5 węży. 3 z jednej str i 2 z drugiej. które są zasilające a które powrotne. Jak je ze sobą po stykać aby grzało w kokpicie....
Z pozdrowieniami...
Tomek
-
średni pomysł bo będziesz miał ciągle grzanie na maksa, bez względu na ustawioną temperaturę
-
sorki :-nuts mnie to "udoskonalenie" pachnie sporymi kosztami napraw po zakończeniu zimy i zwiększonym spalaniem... :-gwizd
-
Ale ja chce tylko osobiście wykluczyć czy faktycznie elektrozawory działają, bo elektryk mówił że je czyścił i są sprawne. Jednak że podejrzewał uszkodzenie pompy wody i zapchaną nagrzewnicę, pompę wykręciłem rozebrałem i wirnik sztywno siedzi na oście, żadnych innych uszkodzeń nie widziałem... nagrzewnice przepłukałem wodą i zero syfu wyleciało a strumień wody na wylocie leciał równomiernie i w miarę szybko, w zależności jak mocno otworzyłem kran z wodą. Także jego teorie są błędne i już straciłem ufność czy z elektrozaworami faktycznie coś robił... jeśli się nie poprawi sytuacja po tym zabiegu to pozostają już jedynie czujniki nagrzewnicy i czujnik wewnętrzny powietrza do sprawdzenia, lub w najgorszym wypadku płytka układu scalonego sterownika nagrzewnicy... czasami diabeł tkwi w szczegółach niestety :/
-
Daruj sobie kolego takie dzikie metody :) :-V
http://jaguarclimatecontrol.com/diagnose/ (http://jaguarclimatecontrol.com/diagnose/)
tu masz krok po kroku jak zdiagnozować układ klimatyzacji :-super
-
zawory najlepiej zdjagnozowac po wyjeciu musza byc otwarte jak sa zamkniete to niedzialaja . podepnij przewud od pompy do wyjsc na nagrzewnie tylko sa inne srednice a powrut zepnij razem i sprawdzisz a zawory nowe jak podepniesz zasilanie na krutko to pstrykaja głośno a uszkodzone bardzo cicho