FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: monteki w Wrzesień 24, 2013, 21:52:38 pm
-
może ktoś coś pomoże , mam taki problem , po kilkunastu minutach jazdy gaśnie lewy ksenon , wystarczy wyłączyć, i po minucie włączyć i znowu wszystko jest ok , auto ma oryg. przebieg 35 tys km , nie ma żadnego migania żarówki ani nic , po prostu gaśnie i muszę odczekać ok minuty dwóch...
z góry dzięki
-
palnik (żarówka) do wymiany i tyle. Powinieneś wymienić dwie na raz bo będzie różnica w barwie.
-
palnik (żarówka) do wymiany i tyle. Powinieneś wymienić dwie na raz bo będzie różnica w barwie.
ale czy żarówka która się kończy nie powinna mieć różowej barwy albo mrugać ?
jeśli druga ma ładne biało światło to muszę i tak wymieniać dwie ?
widzę że przy cenie ok 200 zł za żarówkę będzie to spora różnica ;)
http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/kategoria/zarowki,44,498,1.html (http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/kategoria/zarowki,44,498,1.html)
-
nie ma reguły, może zmieniać barwę na czerwoną, może migać itd. Model żarówki to D2S są już do kupienia od 11zł, kupowałem palniki po 20zł sztuka, świeciły półtora roku, dalej nie wiem bo sprzedałem auto. Różnica w barwie będzie zawsze. 6000k to barwa delikatnie wpadająca w niebieski, dobry efekt zimą, 4300k białe.
poniżej link po 80zł sztuka masz Philipsa
http://allegro.pl/ksenon-xenon-zarowka-85122-d2s-philips-palnik-org-i3536843253.html (http://allegro.pl/ksenon-xenon-zarowka-85122-d2s-philips-palnik-org-i3536843253.html)
-
nie ma reguły, może zmieniać barwę na czerwoną, może migać itd. Model żarówki to D2S są już do kupienia od 11zł, kupowałem palniki po 20zł sztuka, świeciły półtora roku, dalej nie wiem bo sprzedałem auto. Różnica w barwie będzie zawsze. 6000k to barwa delikatnie wpadająca w niebieski, dobry efekt zimą, 4300k białe.
czyli nie warto płacićza oryginał po te 200 zł tak jak np tu: ?
http://www.xenon-serwis.pl/index.php?sm_marka_id=13&sm_model_id=193&sm_rocznik_id=-1&node_id=44 (http://www.xenon-serwis.pl/index.php?sm_marka_id=13&sm_model_id=193&sm_rocznik_id=-1&node_id=44)
-
czy warto to już decyzja należy do Ciebie. W tym linku który podajesz jest film porównujący oryginał i podróbkę, wychodzi na to że te po 80zł to oryginały.
-
dzięki za info :-thank
a czy wymieniałeś to sam , czy wymiana wymaga jakiejś dużej rozbiórki , no zdjęcia zderzaka czy wyjęcia lampy , czy da sie to zrobic bez tego , bo jak patrzyłem to tam dość mało miejsca :)
-
łatwo nie jest, jak masz rękę jak bochen chleba to odpuść ;). Prawy reflektor łatwiej, lewy powinno się wyjąć akumulator.
-
a to muszę jeszcze sprawdzić czy mam kod do radia zanim wyjmę aku :)
a może poczekam aż żarnik siądzie całkowicie i wtedy go wymienię..
-
a po co Ci kod od radia? kod jest niepotrzebny. wystarczy nacisnąć trzy guziki-poczytaj :-super
-
aha :)
dzwoniłem do serwisu ( xenon-serwis.pl) powiedzieli żebym zamienił zapłonniki bo to łatwiej niż żarniki a padł mi według nich albo zapłonnik albo żarnik .
-
dzisiaj próbowałem pod domem zamienić zapłonniki ale widzę że bez odłączenia aku się nie da , zostawiam temat aż załatwię kawałek dachu i chyba pomoc techniczną , bo wydaje mi się że na wyjęciu aku się nie skończy :(
-
wyjęcie akumulatora nie jest jakimś wielkim problemem.. no tak kod do radia .. ja tyle razy wyjmowałem aku żę kod znam na pamięć. :P
zapłonnik????? :o :o kilka ładnych lat handlowałem częściami i nigdy takiej nazwy nie słyszałem .. cały życie człowiek się uczy :-R ale panowie chyba wymyślili nową nazwę na powielacz po prostu :-gwizd
ale :-K za kreatywność