FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: omega w Wrzesień 21, 2013, 09:41:30 am
-
Witam
Chciał bym się dowiedzieć jak jest z praca zawieszenia w waszych kotach? Ponieważ w moim samochodzie praca zawieszenia jest bardzo głośna a także tylne opony nie starły się równomiernie (strona wewnętrzna opon tylnych jest mocno pościerana) Jakie są wasze opinie na ten temat.
Pozdrawiam
-
opinia tu nic nie pomoże. Jedź na jakąkolwiek stacje diagnostyczną i poproś o sprawdzenie zawieszenia - kosztuje to jakies 30 zlotych
Za ustawienie geometrii jakies 50 -70 złotych.
-
Zawieszenie w kotach jest komfortowe i ciche, o ile działa prawidłowo. Skoro u Ciebie już są pokoszone opony, to jedziesz do mechanika, który ma odpowiedni sprzęt (albo na stację diagnostyczną z szarpakami) i przejrzy, które elementy zawieszenia masz uszkodzone/zużyte, zamówi i wymieni je i dopiero wtedy ustawi Ci prawidłowo zbieżność kół.
Wtedy poczujesz komfort i przyjemność z jazdy :-tylko
-
seryjne zawieszenie jest do bani..
samochód zaczyna się pewnie prowadzić po wymianie sprężyn na np. eibach pro kit (notabene sam założyłem takie) i
idzie niżej (wreszcie jak Jag wygląda >:D) nie traci się na komforcie .. nie podpiera się lusterkami w zakrętach szybciej reaguje na zmianę kierunku.. jeszcze amory z tyłu wymienię .bo przód przerobiłem .. a i unballe mam tylnym poprzecznych wahaczach