FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: cywil w Wrzesień 08, 2013, 13:29:08 pm
-
Mianowicie polega on na tym, że silnik wchodzi na wysokie obroty po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy, po zatrzymaniu się nawet gdy nadal jest wciśnięte sprzęgło obroty spadają.
w czasie postoju obroty na ludzie ma prawidłowe w czasie jazdy jak się da sprzęgło to obroty sa 2000 lub więcej np.2500
co jest przyczyną ? prosze o pomoc.
-
czy jest ktos kto spotkal sie z takim przypadkiem
-
Miałem kiedyś tak w Hondzie i winą był silniczek krokowy, chyba tak to się nazywa, ten co reguluje obroty, ale u ciebie to może być coś innego bo to są dwa rożne silniki... :/
-
W s-type 3.0 nie ma silniczka krokowego.
Przepustnicę czyściłeś?
Jeśli nie to proponuję od tego zacząć, tylko nie wolno ruszać ręcznie motylkiem bo rozregulujesz :-kogutki. Daj na zapłon, naciśnij pedał gazu czymś ciężkim i będzie w pozycji otwartej wtedy delikatnie wyczyść benzyną ekstrakcyjną tak aby nie ruszyć "motylka"
-
mam identyczny problem. Z tym, że ja wyjąłem przepustnicę i czyściłem ją ruszając klapą. Czy to miało wpływ? ogólnie odpaliłem auto po wymianie świec, uszczelek pod kolektorem i właśnie czyszczeniu przepustnicy. Auto chodzi ładnie ale mam identyczny problem, co przedmówca, wcześniej tego nie było. POMOCYYYYY.
-
ja mam to samo, prosze o pomoc jak rozwiazesz co to jest, jeslija szybciej ogarne dam Ci znac, pozdro
-
Po odpięciu przepustnicy musi się ona zaadoptować,trwa to czasem ponad 100 km...ale czy Ci się to uda Puki372 i co zrobić jeżeli nie uda po tym jak ruszałeś klapką przepustnicy to :- pojecia nie wiem
-
Nic się nie musi adaptowac. Ja swoja 2x odpinalem i nie było zadnych objawow.
-
pojeździłem trochę po okolicy i powiem, że jest lepiej. Upewniłem się, że wszystko jest szczelne jeszcze raz. I wydaje mi się, że z km na km auto wraca do normalnych manier. A po wymianie świec, czysczeniu przepustnicy i uszczelnieniu dolotu, czuje się , że kocur odzyskał 240 KM :-gwizd