FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: Szogun w Sierpień 24, 2013, 19:25:33 pm
-
Więc stało się , kupiłem drapieżnika :) Mam kilka pytań i mam nadzieje że mi pomożecie . Przebieg auta 150 000 km
1. Po ruszeniu autem z miejsca słychać w okolicach mostu taki dzwięk jakby szarpnięcia . Myślałem ,że tłoczek hamulcowy trzyma tarczę ,ale po rozebraniu wszystko jest ok . Nie zawsze ten dzwięk występuje . Macie jakieś sugestie ?
2 . Jak wymienić olej w tylnym moście . Wiem ,że wchodzi 1.6L 75W140
3. Czy o moim kocie jest filtr kabinowy ? Jeżeli tak to gdzie się znajduje
4. Mam problem z wyciekiem oleju , na 99% z pod uszczelki pokrywy zaworów . Trzeba wymienić uszczelkę + uszczelki świec (6) ? . Wystarczy zwykła wymiana czy trzeba czymś doszczelnić ?
5.Antena radia nie jest wysuwana ?
6.Wymieniłem kilka żarówek na Ledowe(pod maską , w schowku , w bagażniku i nad tablicami ) i świeci mi się na desce żarówka . W czym może być problem ?
7.Na zimnym motorze słychać zawory . Czy regulacja odbywa się na doborze odpowiednich podkładek ?
8. Mam założony gaz(sekwencja) . Gdy jadę normalnie wszystko jest ok . Problem pojawia się gdy dam nieco żaru . W pewnym momencie wyłącza silnik i blokuje kierownice . Po zatrzymaniu auta przełącza na benzynę . Czy to wina ustawienia czy reduktor nie daje rady ?
9. Jak wymienić olej w skrzyni manualnej , ile go tam wchodzi i jaki najlepiej zalać ?
-
1. Ten typ tak ma. Czasami.
2. Powinno wejść 2,1l, normalnie masz korek spustowy i wlewowy.
3. Nie ma.
4. Zakładasz nową uszczelke plus nowe oringi pod swiece i wszystko.
5. Antena powinna być elektrycznie wysuwana.
6. Do oświetlenia tablicy załóż zwykłe żarówki i kontrolka powinna zgasnąć. Poza tym LEDy w starym jaguarze są raczej nie na miejscu...
7. Musisz dobrać odpowiednie płytki.
8. Jedź do gazowników, sekwencji nie wyregulujesz "na oko".
9. W manualu raczej sie nie zmienia oleju.
-
W manualu olej sie wymieniało co 200 000 km , ale gdzie jest korek spustowy , tego niewiem :-gwizd