FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: ralfo73 w Sierpień 21, 2013, 21:46:50 pm
-
:-kogutki
Witam pochodze z DREZDENKA to jest od POZNANIA 100km w kierunku zachodnim
SZUKAM GAZOWNIKA DO MOJEGO KOTA w poblizu ....POZDRAWIAM
Widze ze zachwalacie STAG ..POZDRAWIAM
-
Witaj. Mam 4.0 V8 Ja mam instalację STAG 300, parownik KME GOLD, 90 tys. przejeździłem na wtryskach valtec. Teraz mam wtryski Hana i działa to o wiele lepiej. Spalanie średnie mi spadło o 1,5 litra. Polecam taki zestaw. :-V
-
lolek się na tym zna, w Szamotułach.
Mgr Inż. Karol Gieremek
ul. 3 Maja 4
64-500 Szamotuły
Telefon: 880 400 483
email: Jaguar1986@o2.pl
-
Ja się tym zajmuję, ale to Dolny Sląsk...
stag, jak najbardziej ale albo w wersji ISA2 albo jak się da to najlepiej w premium, będzie sympatyczniej pracować.
Od reduktorów KME trzymałbym się z dala, bo ostatnie partie są coraz gorsze. AC ma fajne reduktory teraz swoje, jestem zadowolony z czerwonego w swoim S-type`ie.
wtryski hana jak najbardziej, ale trzeba uważać na te wypuszczane przez Europegas (sa poprostu gorsze)
do tego bardzo ważna kompensjacja przy silniku widlastym, sprawdzenie czy jest czujnik ciśnienia paliwa na listwie i fajnie jakby był jakiś lepszy filtr fazy lotnej, np. z wykręcanym odstojnikiem, żeby wtryskiwacze dłużej pożyły.
p.s
w xj fajnie się wlewy robi, ale sporo roboty :-tylko