FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: luko_j w Lipiec 25, 2013, 10:10:30 am
-
Witajcie
oczywiście samo się nić nie dzieje tylko samemu się człowiek wpier.. Chciałem przepsikać stacyjkę i ładnie wsadziłem wężyk od wd40 do środka, psik i wężyk został i za chiny się nie chciał wyjąć aż go urwałem i został gdzieś w środku. Powiedzcie teraz czy da się wymienić samą stacyjkę czy to jest połączone razem z imo i jakimiś innymi pierdołami? Da się to jakoś sensownie ogarnąć bez cięcia i wiercenia? Oczywiście do nowego pilota grot sobie przełożę. :-thumpdown A dla potomnych.. spsikajcie kluczyk i wsadzajcie a nie rurkę od wd..
-
Oj luko_j, GRAND KATASTROF!
Wkład stacyjki jest osadzony w korpusie. Aby wyjąć wkładkę stacyjki musisz przekręcić kluczyk w poz II a jak
dobrze rozumiem to nie ma u Ciebie teraz taka opcja... Spróbuj wyciągnąć ten plastik bo będzie problem...
(http://i39.tinypic.com/2itpg76.gif)
-
Grand Katastrof to jest delikatnie powiedziane.. coś czuję że całą kolumnę będzie prościej wymienić.. Dzięki za rysunek. Niestety kluczyk nie wchodzi nawet 2mm a pchać na siłę go nie chcę.
-
Spróbuj wyciągnąć plastik pęsetą. Może się udać też przy pomocy twardego druta, musi być oczywiście zagięty na końcu.
-
Jeszcze jedno pytanie bo to jest rurka więc może uda się w nią coś włożyć i wyciągnąć tylko czy bęben stacyjki ma na końcu ściankę o którą będzie można się przyłożyć i docisnąć tę rurkę czy tam jest pusto i poleci jeszcze dalej i się zablokuje całkiem?
-
Wkład jest zamknięty. Drut to dobry pomysł. Dużo smaru i do boju (ostrożnie).
(http://i44.tinypic.com/2qa74sh.jpg)
-
Dzięki.. będzie walka dziś :-V
Dodano
Udało się.. dwa śrubokręty w stacyjce i poszło. Oby się teraz nie zacinała tylko. Dzięki za pomoc. :-R