FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: lucas.lp w Lipiec 03, 2013, 12:16:50 pm
-
X-type 2,5V6 Sport 2003
Ostatnie 4 i 5 bieg były bez przyspieszenia. Pedał do podłogi a obroty ledwo w góre. Na warsztacie wymienili sondy lambda, znikła nawet kontrolka CheckEngine. Teraz na 1 2 3 auto sunie, ale na 4 i 5 nadal mi sie wydaje ze wskazówka mocy ledwo w góre. Jak moge sprawdzic by miec pewnosc? Co zrobic?
-
, ale na 4 i 5 nadal mi sie wydaje ze wskazówka mocy ledwo w góre. Jak moge sprawdzic by miec pewnosc? Co zrobic?
ćć
Gdzie u mnie jest taka wskazówka mocy, bo mam wersje 3.0? Mogę nie mieć?
Skrzynia manual czy automat?
-
Manual
-
:) Masz na mysli obrotomierz. Mi auto ostatnio zamula slabo przyspiesza na 4,5 biegu... Spalanie masakra miasto 27L.... a na niskich obrotach jak jade 70km/h na 5 ledwo przyspiesza trzeba depnac zeby zredukowal bieg :P Myslalem o wymianie sond ale nie wiem czy to cos da...
-
:) Masz na mysli obrotomierz. Mi auto ostatnio zamula slabo przyspiesza na 4,5 biegu... Spalanie masakra miasto 27L.... a na niskich obrotach jak jade 70km/h na 5 ledwo przyspiesza trzeba depnac zeby zredukowal bieg :P Myslalem o wymianie sond ale nie wiem czy to cos da...
Gdyby padly Ci sondy wywalałby błąd np. P0430
-
Po przeglądzie w warsztacie wiedzialem ze sondy musze wymienic, i zniknął checkEngine. Przypominam ze teraz nie wiem czy tylko zdaje mi sie. Na jakich stacjach serwisowych mozna sprawdzic ?
-
no Ty miales check przynajmniej. U mnie checka brak... Nie wiem w takim razie skad tak wysokie spalanie i zamulone auto...
-
Nadal tkwię w tym temacie. Auto jest u Elektromechaników. Sprawdzaliśmy stan świec, beznadziejny stan. Potwierdzacie że one mogły za to odpowiadać??? Jaki koszt świec? 2,5V6
P.S Ceny będą hurtowe, ale nie wiem w jakim przedziale :)
-
komplet świec 160-200 pln
-
Czytałem na forum ale nie było odpowiedzi uleczalnej.
Xtype 2,5V6 144kw 2003 Manual.
Od samego wdepnięcia do dechy czuc ze jest opóźniona reakcja. 1-2-3 jest ok, na 4ym biegu traci moc, 5ty całkowicie odpada. Pod górke nawet nie drgnie obrotomierz. Sprawidzilismy wiele mozliwosci, wymienilem swiece... To stało sie po wymianie oleju i filtru ale to musi byc przypadek. Jutro będe sprawdzał katalizator. Ratunku bo nie wiem czemu mi to się dzieje
-
1. Ciśnienie paliwa? Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
2. Zapchany totalnie któryś katalizator (bądź oba) - czytałem o takich przypadkach na innych forach
3. Lewe powietrze? Sprawdzaliście szczelność dolotu?
4. Przepływomierz?
5. Może sam układ jezdny stawia tak duże opory? Łatwo to zauważyć, gdy podczas jazdy wrzucisz na luz i auto będzie szybciej zwalniać niż inne na drodze.
6. Czujniki wałków rozrządu? Może podają złe wartości i komputer źle ustawia czasy zapłonu.
Na razie nic więcej nie przychodzi mi na myśl. Może warto by było pojeździć z podłączonym interfejsem diagnostycznym (i specem, który się zna) i sprawdzić parametry pracy silnika na żywo podczas jazdy.
-
Dziękuje Jawe83, wykorzystam to
-
Krok po kroku, pomysl po pomyśle
Nadal nie wiem czemu brakuje mocy.
Przedni katalizator jest elegancki, więc czy tylni tez taki bedzie????????????
Jest głęboko pogrzebany wiec nie wiem czy go wyjmowac.
-
Przedni katalizator jest elegancki, więc czy tylni tez taki bedzie????????????
Jest głęboko pogrzebany wiec nie wiem czy go wyjmowac.
Niestety drugi katalizator to zupełnie oddzielna bajka (nawet to widać, gdy popatrzysz na silnik), jeden może być idealny, drugi totalnie zapchany.