FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96) => Wątek zaczęty przez: grzelu w Czerwiec 20, 2013, 00:44:40 am
-
Czy orientujecie się czy materialowa tapicerka i wykończenie wnętrza jak w modułu poniżej występowało w XJS'ach oryginalnie? We wszystkich innych egzemplarzach jakie widziałem zawsze były skóry i przeważnie jasne, a tu jest nietypowy kolor i materiał i inny kształt foteli.
(http://i40.tinypic.com/2n7ipu9.jpg)
Może jestjakas strona gdzie można zobaczyć wszystkie opcje wnętrz dostępne w oryginale?
-
Tak, to rzadka opcja "pólskóra" Bardzo niepopularna, trochę tańsza od "fullskóra"
-
To faktycznie rzadki widok, Jaguar mial wtedy w ofercie XJ40 z korbami (tak!) bez klimy, w manualu, w welurzie
oraz welur ze skora, tak jak tu widac. Z tego rodu takze byly tanszy wersje XJ-S-a z malym silnikiem, glownie
na rynek UK.
Przegladalem sie starych prospektow, ale w zadnym nie sa podany opcje tapicerki, zdecydowana wieksosc byl
w skorze, przed liftem glownie czarny ale takze szary i bezowy/brazowy. Poszukam jeszcze albo sam zajrzyj
tutaj:
http://www.jag-lovers.org/brochures/section_xj-s.html (http://www.jag-lovers.org/brochures/section_xj-s.html)
-
Kogutki - tak, trafiłem na tą stronę wczoraj i nie znalazłem tam takiej opcji.
Czy ty lub Karol S-type widzieliście takie wnetrze w jakimś XJS czy tylko w XJ40 ??
sprzedający coś wspomniał o pakiecie "sportpack". Na brytyjskim forum wyczytałem że różniło się nie wiele...głównie zawieszeniem (sprężyny) i słabszym wspomaganiem układu kierowniczego. Czy wiecie jak mogę sprawdzić (po jakiś innych elementach lub Vinie?) czy to faktycznie taka wersja i co jeszcze powinna w sobie mieć?
-
SPORTSPACK: John Goodman: "The SportsPack has nothing to do with JaguarSport. In fact I believe it is standard on most of the 3.6L coupe XJ-S's (not sure on US cars) and an option on the V12 and 3.6 convertible. Jaguar assumed the 3.6 5 speed would appeal to the sporty driver! Basically it is harsher springs and dampers, rack bushes and a sporty steering wheel; I think the cross spoke alloys with 235/60 tyres were part of the package at first but were later offered separately. Ride is quite knobbly; it does not include the re-valved steering rack of the XJR-S 6.0L, which has yet again different springs/ bilsteins (which also appears lower) and has a far smoother ride than a V12 with the SportsPack option."
Richard Mansell: "It was introduced by Jaguar as standard on the 3.6 in Sep 1987 and comprised of 43% uprated front springs, 3% uprated rear springs, uprated Boge shocks all round, increased diameter front anti-roll bar, rear anti-roll bar re-introduced, reduced assistance power steering, stiffer rack bushes and Pirelli P600 235/60 VR tyres on the lattice wheels.
Ma sportpack i za welur pewnie tez dopłacił :-hehe
-
Pierwszy raz widzę coś takiego. Nie pasuje to do tego modelu w szczególnosci ,ale to moje zdanie.