FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: marcin_lca w Czerwiec 05, 2013, 21:42:39 pm
-
jaki jest producent wtryskiwaczy w s-type 3.0 v6 w poliftowym silniku? kompletuję graty na podtlenek lpg i chciałem przejściówki kupić a pewien nie jestem. Kojarzy ktoś na szybko?
-
Nierób na podstawkach!!
będziesz miał błędy podczas jazdy na pb
zmienia się miejsce podania paliwa oraz czas jaki jest potrzebny i wyliczony pod ECU na jego dolot.
Nie znam żadnej V-ki w której by to działało dobrze w s6 i s8 nie sprawdziło się to.
Wystarczy dobrze nawiercić (a jest tam gdzie i jak) i zestroić i dobrać podzespoły z głową.
-
to wiem :-super chodzi mi o adapterki wtryskiwaczy w sensie wtyczek. Wiązki STAGA kończą się wtyczkami typu bosh i coś mi ostatnio nie pasowały i musiałem lutować. Tym razem chciałbym tego uniknąć i kupić / zrobić adapterki. Tym razem znowu wędruje stag tyle że w wersji premium
-
żadnego staga premium nic nie da jeśli liczysz na obd i korekcje z tym związane.
Nie licz na przejściówki elektryczne nie ma na to miejsca za bardzo a poza tym te oryginalne są mega kruche i lepiej dać im spokuj.
Instalacja jak dlam nie jaka sie najlepiej spisywała z silnikiem aj-v6 to agis
z reszta różnie bywało
Z moich odczuć
to
2 miejsce kme
3 lpg tech
4 stag
o zenitach aeb itp itp nie wspominam bo to śmieci jak dla mnie
-
sprawdzane sprzętowo i ponoć w polifcie komunikacja jest wystarczająca do montażu premiuma. Właśnie liczę na korekcje i odczyty błędów. Przecież polift ma już pełnego CANa po obd. Do starszych aut już się to montuje. Mówisz z doświadczenia?
-
Tak połączysz się ale tylko po ta aby odczytać korekcje i najwyżej skasować błędy(wszystko ręcznie).
Nie licz na odczyt korekcji przez staga i ustawianie map z jego algorytmu nie działa to gwarantuje że po max 1-2 tym masz check na desce.
Tak z doświadczenia
Mam zakład montuje gazownie
-
kurde dziwne. Wszyscy tak zachwalają premiuma, że fajna sprawa. Teraz mam ISA2 i nie do końca jestem szczęśliwy bo ta isa wiecej miesza jak poprawia. Fajnie nią tylko dostroić gaz, ale trzeba ją zaraz wyłączyćbo narozrabia. Właśnie mi bardzo na tych korektach zależało :- pojecia
edit:
testowałeś w przed czy polifcie? Bo ze schematów el. wynika że polift ma mocno inną instalację
-
przed lift ma pwm1850
po lifcie can nieraz fast nieraz slow zależy od rocznika
w x tylko can
robiłem wszystkie oprócz 4,2 kompresor
-
to pytanie co w moim siedzi, fast czy slow. da się sprawdzić po VIN? na fast juz powinien spokojnie zagadać... na slow w teorii z tego co podaje producent to też... W weekend będę na szkoleniu z AC to spróbuję się dokładniej dowiedzieć. Możesz coś więcej o swoich próbach powiedzieć? Stag kompletnie nie widział danych z obd, czy widział a nanosił błędne korekty?
-
nanosił źle po pewnym czsie
pamiętaj tu jest trochę inaczej niż normalnie ze względu na listwę paliwowa w której jest odczytywane ciśnienie pracy i do tego dopasowują się korekty paliwowe pb.
Jaguar jakoś z automatami nie chce się dogadać jak chcesz mieć dobrze to będziesz musiał ręcznie go dopieścić.
-
a stosowałeś przelew czy emulator tego czujnika na listwie? bo jak odetniesz wtryski benzyny to nagle wzrośnie ci ciśnienie na listwie i komp PB zacznie skracać czasy wtrysków bo w danej jednostce czasu wg niego pójdzie więcej paliwa. Już miałem w przedlifcie ten problem i zastosowałem emulator i jest ok, tyle ze muszę wszystkie wtryski naraz przełączać a nie po kolei. Teraz chce wykonać przelew.
-
polifcie musi być przelew FPE nie działa poprawnie
AC wypuściło jakiś emulator specjalny do zmiennego ciśnienia w listwie nie do stałego jak
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/371/fpe-v (http://www.ac.com.pl/pl/produkt/371/fpe-v)
Jak będziesz na szkoleniu w ac spytaj.
-
zapytam i w pon wszystko opiszę. Jak możesz podrzuć mi na pw swój nr tel to jak będziemy gadać na ten temat i byłyby jakieś pytania to pozwolę sobie przekręcić do Ciebie jako, że masz doświadczenie z premiumem w tym aucie
-
mówię nie lubię jakoś staga wolę kme
nr. kliknę na pw
-
ok, dzięki :) a żeby nie robić całkiem OT to jednak kable od wtrysków z bólem bo z bólem, ale potnę, właśnie obejrzałem z latareczką kolektor i fakt, tam jeszcze ciaśniej niż w przedlifcie :-gwizd
-
Potnij wiązkę przy grodzi jest tam gdzie i mniej przewodów do ciągania po komorze silnika.
-
Dobry pomysł :-V :-R :-10points :-super
-
Ładniej będzie ja mam u siebie meksyk a da sie łądnie
-
zobaczymy jak to u mnie wyjdzie. Pochwalę się na forum naturalnie :)Gdzie wrzucałeś redka a gdzie sterownik? moje typy to dla sterownika pod podszybiem a dla redka naprzeciw lewego kol. wydechowego. tak mam teraz i fajnie się sprawdza. Tyle, że w polifcie puścili w tej wnęce chyba rurki od klimy i zostają mi okolice prawego kolektora
-
jak najdalej od kolektora bo u nas jest mega gorąco nie zawsze to jest git latem w korkach grał mi się strasznie.
-
na tej fotce nie jest tak źle... Jak się gold sprawował termicznie? Bo mój i to gold turbo potrafił przymarzać ::) Teraz jest plan na 2x ac r01 150 albo r01 250. Czerwony niby jeden obrobi ale po oporach, a czarne to dwa i z zapasem będzie
-
Fotka klienta z warszawy mój gold jest na podszybiu nad prawa strona.
Jakoś nie miałem problemów z termika a ten kolo w wa-wy to np. z pruszkowa do łodzi do zakładu dojechał w 45min wedle niego.
i hasło coś dużo pali mi ten samochód,
-
jakoś po przygodach z moim goldem straciłem do niego zaufanie mimo, że do tej pory byłem wielkim jego zwolennikiem. hanki masz zielone?
-
no w 3l zielone wychodzą(miałem) ale nie dotykam już hanek od 3 miechów non stop reklamacje (stare na wtyczkę nipponowska chadza non stop a ostatnie syfy aż hej)
teraz kładę matrixy hs te pojedyncze narazie z garka miałem max 35 km na nich Ale po nachyleniu jakie miały wychodzi że 40 km z gara pójdą bez bólu.
U siebie mam vateki 34 (proszę nie mylić z 30).
Teraz chyba testowo założę dragony z techa albo właśnie matrixy czekam na jeszcze kilka testów u znajomych dwóch.
-
ja myślę o hankach zielonych ale tych hana egeenering a nie EuropeGas, albo o listwie z AC ale boli mnie że to listwa, a nie pojedyncze wtryski. Dobre są też opinie o barracudach, akurat odpowiedniki hanek zielonych
-
Rozwieję wątpliwości, które były w tym temacie.
Do S-Type 3.0 V6 wersja 2002.5 MOŻNA założyć STAG Premium. Działa autoadaptacja, korekty OBD, odczytywanie błędów kompa silnika itd. Założone u mnie i sprawdzone :)
-
Najważniejsze że jesteś zadowolony.
Jakie korekcjie i jak długo jeździsz na włączonych korekcjach.
-
Moje auto samo w sobie miało na obu bankach długoterminowe na plus 1,5, takie też zadałem stagowi do pilnowania i po tygodniu długoterminowe nawet nie ruszyły sie z miejsca, a krótkie terminy były jakoś po od -3 do +3, ale to wiadomo, one ciągle sobie latają w tą i nazad. Dodam, że jeździłem różnymi stylami, od emeryckiego toczenia się po but w podłogę. Czekam na szerokopasmówkę i jeszcze z nią sie przelecę :)