FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: M³odyKot w Styczeń 25, 2009, 00:55:00 am
-
Kolejny futrzak w gronie - Witam i o poradę pytam...
XJ40 '91 4,0 l
Kupiony okazyjnie, więc będę miał okazję, by wydać na niego niejedną złotówkę.
Mam kilka pytań
Primo - czy przy hamowaniu powinna zapalać się czerwona lampka hamulca?
2# - pali się lampka płynu chłodniczego, dolałem, choć nie do pełna i nadal się pali.
3# - pali bez problemu, choć czasem - raz na kilka odpaleń, rzęży (nie jak przy słabym akumulatorze). Prawdopodobnie rozrusznik, prawda?
4# - klasycznie, czyli na co zwrócić uwagę na dzień dobry?
Dzięki i pozdrawiam,
michał thank you
-
moze masz jakiegos linka do twojego jaga?Jestem ciekawe którego kupiłes bo ja tez stałem sie 2 tyg.temu szczęsliwm posiadaczem xj40 :-10points
-
Lampka czerwona nie powinna się palić. W czasie jazdy wciśnij na kompie VCM i zobacz co się wyświetla. Najprawdopodobniej komunikat PADS. Jeśli tak to kończa sie klocki, a najczęściej czujnik zużycia klocków jest urwany ze starości. Czujnik masz w tylnym prawym i przednim lewym kole.
-
Dzięki, dzięki.
A możecie podpowiedzieć, gdzie w Poznaniu można znaleźć jakiegoś dobrego fachowca od kotów?
-
Na początek proponuję kompletny serwis z wyminą płynów oraz ogólny przegląd zawieszenia, hamulców i podzespołów. Części serwisowe są śmiesznie tanie i łatwo dostępne, a drobiazgi mniej typowe dostaniesz również bez wychodzenia z domu, wszystko kwestia budżetu.
-
A jeszcze jeden temat.
A rozrząd?
Teraz już wiem, o co Wam chodzi, gdy piszecie -> :-tylko ;D
:-za & :-thank
-
jak dzwoni - do wymiany ;D
-
W XJ40 jest łańcuch, praktycznie niewymienialny. Jeśli go nie słychać po uruchomieniu, to nie dotykać. Warto ocenić czy w okolicach górnego napinacza - za aparatem zapłonowym - nie ma wycieku oleju.