FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: eMWuGSM w Maj 25, 2013, 16:21:18 pm
-
Jak w temacie. W moim kocie rozszczelniła się membrana w serwie i w momencie puszczania hamulca podciśnienie gwałtownie spada (do -0.4 Bar) i pedał robi się twardy, po nabiciu podciśnienia przez VacumPompe wraca do normy (ok - 0.8 Bar).
Wg JEPC nie ma różnicy w Benzyna/Diesel, jest różnica w latach produkcji (do VIN C02247, od C02248 do VIN J12991, od J12992), czy to faktycznie jakies rożnice, czy zamiennie można stosować je? Czy jeśli zamiennie, to tylko w komplecie pompa+serwo z danego kompletu czy sama jedna część? Ewentualnie czy jest takie samo jak w Mondeo (pompa hamulcowa jest ta sama).
-
te są zamiennie:
1X43 3A696 AB JAGUAR
C2S 3673 JAGUAR
C2S 45010 JAGUAR
C2S 47002 JAGUAR
C2S 47856 JAGUAR
28701 LEMFÖRDER
7617 955 107 ZF LENKSYSTEME
7617 955 107 - 40 ZF LENKSYSTEME
7617 955 158 ZF LENKSYSTEME
7617 955 158 - 40 ZF LENKSYSTEME
W Mondeo jest inna.
-
Czy te które podałeś zamienne to są zamienne z oznaczeniem 0204 024 043 ?
Takiej szukam.
-
Również szukam takiego serwa jak ty ^, niestety w Polsce kompletny brak, a w Europie najtańszy za 1000 + i tu jest pytanie czy serwo o numerze 0204024043 mozna zamienić serwem o numerze 0204024045 - tych jest zdecydowanie więcej i na pierwszy rzut oka wyglądają praktycznie identycznie do tego z końcówką 3, jeżeli ktoś wymieniał na taki i mu działało to prosiłbym o informacje
-
A wiesz coś na temat zamienności serwa z Jaguara z tym z Mk3 Mondeo?
Poza tym wolałbym kupić nowe niż nieznanego stanu używkę. Moje padło przy przebiegu 165k km. Nie sądzę, by te na rynku używane były z mniejszych przebiegów.
-
Dla potomnych- dlaczego w ogóle padło serwo w moim Jaguarze:
https://youtu.be/l2d6hHXZ_Cs?si=A_1zlqEGWhwxiOB0
Skąd pewność? Sytuacja miała miejsce po wymianie przewodów hamulcowych i zalaniu świeżym płynem.
Szkoda, że trzeba się samemu kształcić bo mechanicy nie do końca znają się na swojej robocie.
-
A wiesz coś na temat zamienności serwa z Jaguara z tym z Mk3 Mondeo?
Poza tym wolałbym kupić nowe niż nieznanego stanu używkę. Moje padło przy przebiegu 165k km. Nie sądzę, by te na rynku używane były z mniejszych przebiegów.
Niestety kupiłem z mondeo serwo ma identyczne mocowania jednakże, nie pasuje, zastanawiałem się nad wymianą całego kompletu tj. pompa + serwo z mondeo niestety w mondeo gwint na przewody hamulcowe ma M12, gdzie nasze jaguarowskie M14.
-
Cześć,
ja wymieniałem jakiś czas temu serwo, bo mi strzeliło razem z uszkodzonym przewodem hamulcowym, kupiłem używkę o numerze:
1x43-2b195-af
x-type 2.5 2005
-
U mnie finalnie historia kopiuj-wklej. Okazało się, że ten sam numer Boscha ma sprzęgło z benzyny 2.5
Kupiłem, wyczyściłem z rdzy, pomalowałem. Mechanik założył i wszystko śmiga doskonale. Co ciekawe- serwo strzeliło po wymianie przewodów hamulcowych.