FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: ktulu w Maj 24, 2013, 20:26:51 pm
-
siema
mam pytanie. w serwisie mi powiedzieli ze x type awd powinien mieć pod miską olejową kierownicę powietrza przez którą powietrze leci na żeberka na transferze co schładza w nim olej .. a jeśli tego nie ma to olej się gotuje i wypływa przez odpowietrznik u góry.. macie takiego pierdolnika pod autem? bo szczerze jak się upały zaczęły to sączył się olej (może któryś oring puścił i tak będę ściągał skrzynię).. pytam bo korci mnie żeby to kupić ale dawać 230 zł za kawałek plastiku w serwisie jakoś mi się nie uśmiecha :)
-
sorry, nie zrozumiałem Twojego problemu
-
Co ma olej ze skrzyni biegów do oleju w skrzynce kątowej? :-nuts
-
a czy ja coś pisałem o oleju w skrzyni biegów?? poza tym że będę ją ściągał? do ściągnięcia transferu akurat już wtedy niewiele trzeba i ale mniejsza z tym
chyba dość klarownie napisałem czy macie taką kierownicę powietrza pod autem czy nie a jeśli nie to czy w upalne dni po jeździe poci się transfer....
-
Nie Ty tylko grzegra i potem zmodyfikował swoj post jak przeczytał jeszcze raz i zrozumiał :-clap
Wracając do tematu po co ściągasz skrzynie biegów? Jeśli chodzi o skrzynę kontową to nie wiem czy mam kierownice i nie wiem czy się poci bo po każdej jeździe nie wchodze pod auto, wydaje mi się, że radiatory powinny wystarczyć. Dyfer nie ma żadnego radiatora tym bardziej kierownic i nic mu się nie dzieje.
-
to pocenie się jest takie że auto znaczy teren ;) .. poza tym wystarczy się schylić i pod miską olejową powinno być wydać a to własnie jest nadmuch na radiatory.. a ściągam bo łożyska trzeba wymienić :P
-
W skrzyni biegów?
-
Nie mam żadnych kierownicy nadmuchu nawet nie wiedziałem że powinna byc, jeżdżę dośc dynamicznie pokonuję trasy czasami z dużymi prędkościami i nic nigdy nie kapało nie pociło się i nie miałem żadnych objawów przegrzewania się czegokolwiek. Mam 2,5 - 2003r.
-
Owszem jest cos takiego. Z tego co wyczytalem, dodali ten element późno w procesie wdrażania do produkcji ,za wzgledu na przegrzewające sie skrzynie kątowe - zresztą kazdy moze znalezc pozostalosc tego wynalazku u siebie na podwoziu.. Kosztuje drogo i odpada przy pierwszym sniegu :)
Tutaj jest gosc który zrobił własny "lejek" http://forum.roadfly.com/threads/12807123-Making-my-own-TC-Cooling-Duct-(Scoop)
Musze gdzies dorwac nieco aluminium i sam tez zrobie bo Jaguar za tandetny gumo-plastik krzyczy stanowczo zbyt wiele
Aha numer części to C2S18834
-
nagadali mi głupot w serwisie .. że kosztuje jakieś 50 zł to można by kupić .. ale kosztuje o ile pamiętam 230 zł to trochę przegięcie .. nie mam tego i jeżdżę tak .. miałem nieszczelność na łączeniu obudów, poprawione i teraz jest malina :P