FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: jaras81 w Maj 20, 2013, 14:22:59 pm
-
Witam, muszę wymienić u siebie chłodnicę klimatyzacji.
Czy XJ40 z końcówki produkcji mają taką samą chłodnicę klimatyzacji co x300 ??
Bo na zdjęciach i schematach wyglądają identycznie.
Z katalogu części www.jaguarclassicparts.com (http://www.jaguarclassicparts.com):
XJ40 nr części: CBC9822
(http://www.jaguarclassicparts.com/illustrations/images/mk5425.jpg)
http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj6-xj12-parts/air-conditioning-heating-ventilation/condenser-and-receiver-drier/condenser-and-receiver-drier-3-2-4-0-litre (http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj6-xj12-parts/air-conditioning-heating-ventilation/condenser-and-receiver-drier/condenser-and-receiver-drier-3-2-4-0-litre)
XJ300 nr części: MNA7390AA
(http://www.jaguarclassicparts.com/illustrations/images/sk5425.jpg)
http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj-x300-parts/air-conditioning-heating-ventilation/condenser-and-receiver-drier/condenser-and-receiver-drier-3-2-4-0-litre (http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj-x300-parts/air-conditioning-heating-ventilation/condenser-and-receiver-drier/condenser-and-receiver-drier-3-2-4-0-litre)
i zdjęcie z tej stronki dla x300:
(http://www.jaguarclassicparts.com/illustrations/part-images/MNA7390AA.jpg)
-
Skraplacz klimatyzacji CBC9822 jest taki sam.
MNA7390AA jest do X300 po drobnym lifcie po numerze VIN 720125
-
Dzięki za odpowiedź!
Gdzieś słyszałem, że różnią się tylko inną końcówką podłączenia węża, ale wolałem się upewnić.
-
Dzięki za odpowiedź!
Gdzieś słyszałem, że różnią się tylko inną końcówką podłączenia węża, ale wolałem się upewnić.
A co sie stalo ze starym skraplaczem?
Pewnie polecial pod dolnym uchwytem stalowym, ktory mocuje skraplacz.
Jesli reszta jest zdrowa to wrto to zaspawac. Napewno wyjdzie taniej i jeszcze podziala. Uchwyt warto pozniej odizolowac od aluminium.
Stalowe uchwyty nie powinny byc przykrecane bezposrednio do aluminium, bo z dodatkiem soli w zimie, tworzy sie ogniwo galwaniczne i nastepuje korozja elektrochemiczna.
-
dokładnie, chłodnica jest przegnita w miejscach mocowania - tak twierdzi mechanik...