FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: maxtom100 w Maj 13, 2013, 11:09:37 am
-
WITAM POTRZEBUJĘ POMOCY OD KILKU DNI JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM XJ40 3.6 Z 1988r. PO ZAKUPIE AUTA WRÓCIŁEM DO DOMU OK 400 KM BEZ PROBLEMÓW NA DRUGI DZIEŃ RANO KOT NIE ZAPALIŁ POWODEM OKAZAŁ SIĘ BRAK ISKRY , PRĄD DO CEWKI DOCHODZI WIĘC STWIERDZIŁEM ŻE WINA CEWKI KUPIŁEM CEWKĘ ZAŁOŻYŁEM AUTO ODPALIŁO BEZ PROBLEMU Z RADOŚCI KRÓTKA PRZEJAŻDŻKA I DO GARAŻU NA DRUGI DZIEŃ TA SAMA HISTORIA RANO NIE ZAPALI BRAK ISKRY PRĄD DO CEWKI DOCHODZI CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ
-
Pytanie czy cewka dobra czy upalona. Cewka może być dobra tylko jej sterowanie nie. Inaczej nie dochodzi sygnał do cewki żeby ta dała impuls.
W takim przypadku szukać nie w cewce.
Witamy na forum ;) Zazwyczaj od przywitania i przedstawiania zaczynamy rozmowy :-bry
-
witaj SARIN , wiesz może jak sprawdzić to sterowanie lub co jest za to odpowiedzialne :- pojecia
-
Czujnik położenia wału steruje impulsem - z tego co mi wiadomo. Możliwe, że przetarty dlatego raz chodzi raz nie.
-
dzięki za pomoc :-super po zmianie czujnika położenia wału wszystko jest ok :-thank
-
Cieszę się, że udało się pomóc :-tylko