FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Grzegorz_K w Kwiecień 22, 2013, 15:00:49 pm
-
No i stało się. Przy prędokości około 150 - 160, silnik zaczął kasłąć, po 2 sekundach coś hukneło i pojawił się dym. Olej wyciekł i prawdopodobnie korbowód wyszedł bokiem - nawet nie zaglądałem bo auto jeszcze nie na podnośniku.
Silnik stukał na panewce, nawet po jej wymianie - albo pękła stopka korbowodu albo wał nie wytrzymał, nie jestem pewny. Na pewno silnik do wymiany.
Czy znacie pewnego dostawcę silników? Oświadczenie "gwarancja rozruchopwa 2 tygodnie? mnie nie przekonuje.
-
W takim przypadku polecałbym Ci remont silnika, nigdy nie wiadomo ile pojeździsz na używce, silniki używane to loteria.
-
Ciekawe jak sie remontuje silnik gdy korba wyjdzie bokiem?
Skad jestes bo moge w Lodzi zapytac o taki motor.
-
Zapytaj o silnik użytkowników forum JaguarParts albo lolek100 oni handlują częściami do jaguarów...
-
Ja niestety nie posiadam już takiego silnika. Lolek powinien mieć.
-
huberts1977, chociażby ten drugi używany, daruj sobie te zaczepki, po za tym wystarczy troszkę ruszyć wyobraźnią, ale dla Ciebie mogę rozpisać od myślników, jeżeli trzeba ;).
-
Mieszkam 70km od Gdańska, chociaż odległość to nie problem.
Silnik używany to loteria, może i tak, lecz istnieją firmy, które niechętnie zobaczą wpis na swój temat na forum, po sprzedaży z przebiegiem 100000km + - drugie 100000km
Na podsumowanie, z pewnością będzie lepszy od aktualnie zamontowanego w moim kocie:)