FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: wlizskif w Marzec 31, 2013, 20:10:27 pm
-
witam bylem ostatnio na usunieciu bledow w mooim X i po wykasowaniu kontrolka DSC sustem fault i aku nadal sie pala. Bledy ktore sa to U2202 invalid configuration data received. U1900 CAN communication bus fault passive anti theft system. P1582 Flight recorder data is stored. electronic throttle monitor data available. P2503 charging system voltage low U2510 can invalid data for vehicle security. B1318 battery vpltage low. B2879 fuel tank jet pump fault. jezeli ktos sie na tym zna to prosZe o pomoc bo denerwuja mnie te kontrolki jak sie ciagle pala. z gory dzieki za pomoc .
-
Odczytaj błędy przepustnicy. Chyba tam jest główny problem.
-
nie za bardzo rozumiem, czyli co mam zrobic z ta przepustnica ? co przekazac mechanikowi ?
-
Jak chcesz odpowiedz natychmiastowo to jedziesz do serwisu i za to zaplacisz. U nas moze byc nieco dluzej, ale
poradnia jest otwarta w swieta....
Skoro masz zapisane dane w "flight recorder" o awarii przepustnicy, to naturalnym jest aby je odczytac i sie
dowiesz co doprowadzilo do sytuacji P1582. Do takiego odczytu trzeba komputer serwisowego.
Jak sam zauwazyles, masz kilka problemow, ktorych po kolei trzeba naprawic.
-
spieszylo mi sie bo jutro bede widzial sie z mechanikiem i prosil mnie zeby sprawdzic na necie co znacza te bledy a nigdzie tego nie moglem znalesc wiec myslalem ze pomozecie :) mam mu powiedziec ze to z ta przepustnica jest cos nie tak? sory za te pytania ale temat mechaniki jest mi calkiem obcy i w ogole tego nie ogarniam :) peace
-
Obawiam sie, ze twoj mechanik nie ma mozliwosci do odczytania flight recordera, mozna "na pieszo" sprawdzic
przepustnicy ale bardziej elegancka metoda bedzie odczyt dane z komputera. tym bardziej ze nie skasujesz tych
bledow "zwyklym" komputerem.
-
czyli czeka mnie wyprawa do kato ;) wie ktos tak mniej wiecej jaki bedzie koszt zrobienia tego w serwisie ?