FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Zdrapciooh w Luty 25, 2013, 22:36:33 pm
-
Witajcie,
mam pytanie pod tytułem jak w temacie. Odkryłem ostatnio, że wtyczka dochodząca do elektrozaworu ma urwane dwa przewody i to w taki sposób, że wzrokowo nie da się ustalić co do czego szło, ale niestety da się ustalić że przede mną grzebał jakiś "artysta". Wracając do tematu mam problem, który kabel gdzie powinien iść? Sprawdziłem schemat elektro chodzący po necie, który jest z 2002 r. Według tego schematu są trzy kable przy "Dual Coolant Valve": NG (brąz/zieleń - minus) Y (żółty - plus) NW (brąz/biel - minus), natomiast u siebie mam czarny/zieleń, żółty/zieleń i brąz/biel, więc tylko ten ostatni się zgadza ze schematem. Tutaj pytanie, czy w modelach późniejszych niż 2002 zmieniły się oznaczenia kabli, czy może ktoś z Was ma tę samą konfigurację kolorystyczną, czy to u mnie coś jest namieszane?
-
Powinno być: brązowo biały (zawór kierowcy) w środku żółty i brązowo zielony (zawór pasażera) .
BTW wejdź na http://www.jagrepair.com/ znajdziesz tam dużo przydatnych rzeczy, miedzy innymi schematy
-
Dzięki za odpowiedź. Sprawdzałem schematy na stronie, którą polecasz, dotarłem nawet do schematów późniejszych modeli, niestety u mnie jest inaczej niż w schemacie :-cry Szukam dalej, zapowiadają się elektrowykopaliska. :-zly